Hey allemaal,

It’s my birthday! 16 jaar geleden werd ik geboren op 21 september 1999! Vandaag ga ik op zich niet zoveel doen aan mijn verjaardag, behalve uitdelen op school! Ik ga aankomende vrijdag ook nog een party vieren! In deze blogpost wil ik even mijn leven in foto’s laten zien! Dus van mini me tot nu! Veel plezier!

mini me 1 1

Dit was ik 16 jaar geleden! Herkennen jullie me?

FullSizeRender-2

Hier was ik een jaar of 1, nog met zwart haar!

mini me 1

Hier was ik ongeveer 1,5 jaar! Hier ben ik iets beter te herkennen!

3 jaar

Gaan we nu meteen verder naar 3 jaar! Kijk hoe goed mijn haar zit!

5 jaar

We gaan weer twee jaar verder, hier was ik namelijk 5 jaar! Met bril!

6 jaar

6 jaar, met een andere bril en vlechtjes! Die gaan we nog vaker tegenkomen, die vlechtjes!

7 jaar

7 jaar, zonder vlechtjes! Zoals je ziet ben ik erg fotogeniek 😛

mini me 7

Twee jaar verder, 9 jaar met vrolijke kleurtjes en de welbekende vlechtjes!

mini me 6

10 jaar en een heel verschil met het vorige jaar, wat heb ik tuttige kleding aan!

groep 8

HIer was ik bijna 11, in groep 8! Met mijn rode bril die je hier een stuk beter ziet dan op mijn tiende jaar! Midden in dit jaar kreeg ik mijn lenzen! Dus dit was mijn laatste schoolfoto met bril!

IMG_0005

Dit was in de eerste op de middelbare school, hier was ik 12! Één van mijn allereerste selfies!

foto 13

Dit was mijn foto in klas 2 van de middelbare school! Ik lijk heel bruin, maar dat komt omdat we voor de schoolfoto ons gingen opmaken met een beetje bronzer!

IMG_0845

Dit was in de derde klas, 14 jaar samen met Lianne!

IMG_5085

15 jaar, vierde klas Havo

IMG_9954

En dit is nu!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn transformatie te zien! Ik ben helemaal niet veranderd :p

Nu ga ik lekker verder als 16-jarige en ga er een leuke dag van maken! Ik ga nog een video maken met mijn verjaardagscadeaus! Deze blogpost staat online als ik officieel 16 ben, namelijk om 1 voor 11! Dat was namelijk de tijd dat ik ben geboren! Ook nog even een felicitatie voor Rosalie, want die is vandaag ook jarig!

IMG_6390

Een gedachte over “It’s my birthday (Van baby tot nu)

Geef een reactie

