Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer wat favorietjes voor jullie! Ik heb er weer 5 uitgekozen die niet veel met elkaar te maken hebben, dus klik snel verder als je benieuwt bent!

Boek (op dit moment)

IMG_9924

IMG_9916

Mijn favoriete boek op dit moment is The Look van Sophia Bennett. Het boek gaat over twee zussen, Ted (Edwina) en Ava. Als Ted wordt gescout door een modellenbureau, hoort Ava dat ze lymfoom (kanker) heeft. Ted wil helemaal geen model worden maar omdat Ava dat wel wil doet ze alles voor haar zus vanwege haar ziekte en dat levert grappige situaties op. Als je wil weten wat er allemaal gebeurt, ga dan zeker dit leuke boek lezen!

Armband

IMG_0197

IMG_0199

Dit is hem dan! Het is een rosé goud kleurige armband, die een spijker voorstelt. De spijker kromt zich dan om je arm! Ik heb geen idee waar die vandaan komt want ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag. Sinds dat ik hem heb gekregen, heb ik hem elke dag om.

Hoesje

IMG_0201

Ik heb eindelijk een nieuw hoesje! Een hoesje waar ik pasjes in kan doen! Deze heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen, deze is van de Hema! En hij beschermt mijn telefoon een stuk beter als mijn vorige hoesjes.

Make-up reiniger

IMG_0205

Ik heb een nieuwe favoriete make-up reiniger! Namelijk het Garnier micellair water! Werkt goed en snel en misschien nog wel beter dan mijn Nivea micellair water!

Een nieuwe camera!

IMG_0193

Ik heb eindelijk een goede camera! Het is de Canon Powershot SX530HS! Ik heb deze prachtige camera voor mijn verjaardag van mijn ouders gekregen. En de foto’s hierboven van de armband, het hoesje en het micellair water zijn allemaal met de camera gemaakt!

Dit waren mijn favorieten van deze random faves! De foto’s heb ik trouwens boven uit het zolderraam genomen! Vanwege het prachtige zonlicht. Dit hieronder was mijn uitzicht! Tot de volgende blogpost!

IMG_0203

IMG_6390

Geef een reactie

