Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een lijstje voor jullie! De vorige keer dat ik zo’n lijstje maakte, wat het nog zomer en was het lijstje dus ook gevuld met allemaal zomerse items! Nu de herfst is begonnen en de winter er al weer aan zit te komen vond ik het wel weer tijd voor een nieuw lijstje, met 6 herfstachtige items!

Schermafbeelding 2015-10-06 om 21.51.36 Schermafbeelding 2015-10-06 om 21.48.35 Schermafbeelding 2015-10-10 om 14.48.38

Schermafbeelding 2015-10-10 om 14.50.57 Schermafbeelding 2015-10-06 om 21.20.56 Schermafbeelding 2015-10-10 om 15.00.11

Laten we beginnen bij de eerste rij met items! Linksboven zie je een grijs bombervestje van Asos, dit lijkt mij heel handig om over mijn t-shirtjes heen te gooien en ik vind het een item wat bijna overal mee te combineren, in de zomer kun je het zelfs gebruiken als een jasje! In het midden op de bovenste rij zie je de winterjas die ik heel tof vind! Het is groene parka, ook van Asos en ik denk dat deze kleur wel goed bij mij past! Hij is te koop op Asos maar het merk is New Look dus ik denk dat je hem daar ook kan vinden. Rechtsboven zijn een paar schoenen! Het zijn gympen met een zacht stofje in de prachtige kleur bordeaux rood! Ik vind ze echt heel leuk en heel herfstig! Daarom hoorde ze zeker in dit lijstje thuis! Ze zijn van Pull&Bear.

Dan gaan we naar de sjaal linksonder. Deze sjaal is van myjewellery! Ik vind de kleur erg leuk en de sjaal is heel groot waardoor je hem ook kan omslaan als je het koud hebt. De franjes eraan maken het geheel nog vrolijker en daarom staat hij op mijn lijstje! In het midden onderaan zie je een vest met streepjes. Deze komt uit de Bethany Mota collectie van Aeropostale! Het vest is warm en is makkelijk te combineren. Leuk detail: de zakken in het vest en natuurlijk ook heel handig om je telefoon in te doen! Rechtsonder weer een vest of cardigan. Net zoals de schoenen van Pull&Bear in het bordeaux rood! Dit vest heeft ook zakken en past goed bij vele basic shirtjes! Het vest komt ook van Pull&Bear.

Deze items staan er op dit moment op mijn lijstje! Van 1 item weet ik zeker dat je het nog gaat terugzien maar ik ga nog niet verklappen welk item dat is. Alle afbeeldingen zijn klikbaar waardoor je ze zelf ook zou kunnen bestellen. Ik hoop dat jullie hier inspiratie hebben kunnen uithalen en deel hieronder jouw linkjes met items die jij nog op je wishlist hebt staan!

IMG_6390

2 gedachtes over “Lijstje #2

Geef een reactie

