Hey allemaal,

Ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie. Namelijk de herfst TAG! In deze tag ga ik allemaal vragen beantwoorden over de herfst omdat deze natuurlijk weer is begonnen en omdat het denk ik wel 1 van mijn favoriete seizoenen is. Dus klik snel verder voor mijn herfstachtige antwoorden.

Wat vind je het leukste van de herfst?

cropped-img_4018.jpg

Wat ik zeker weten het leukste aan de herfst vind, zijn de kleuren en de prachtige zonsondergangen! Ik hou ervan dat er allemaal prachtig gekleurde blaadjes op de grond liggen. Ook hou ik van de kleding in de herfst omdat ik me toch comfortabeler voel in een lange spijkerbroek en een trui dan een korte broek met croptop! Daarom houd ik meer van de herfst dan de zomer!

Favoriete drankje in de herfst?

IMG_0268

Mijn alltime favorite drankje in de herfst in warme chocolademelk met slagroom of thee. Ik kan thee normaal niet echt waarderen maar ik ben van plan om deze herfst toch wel iets meer thee te gaan drinken. Warme chocolademelk vind ik ook erg lekker, maar dat drink ik niet heel vaak omdat ik het erg machtig vind, zeker als je er ook nog slagroom op doet.  En als ik dan thee drink, vind ik deze mok erg leuk!

Favoriete geur?

IMG_5851

Officieel was de vraag wat mijn favoriete geurkaars was in de herfst maar aangezien ik nooit geurkaarzen heb en als ik ze heb vergeet ik dat, dacht ik dat ik de vraag beter op deze manier kon veranderen. Mijn favoriete geur is sowieso de geur van appeltaart die net gebakken is. Het is een heerlijke warme geur en I love it! Als je je trouwen afvraagt wat er op de taart staat, er staat family met een hartje eronder. Ik had de taart gebakken voor ons familieweekend.

Favoriete lipstick?

IMG_6202

Ik hou zeker van lipstick maar een te donkere (vooral rode) lipkleur maakt mijn huid in de herfst/winter nog witter. Ik ga daarom eigenlijk altijd voor een donkerroze. Een beetje fel en iets donkerder als in de zomer of de lente. Ik denk dat ik deze kleur hierboven zeker wat vaker ga dragen in de herfst. Dit is I’ll call you van de Rimmel provocalips.

Favoriete muziek?

maxresdefault

In de zomer houd ik van hele vrolijke muziek en luister ik eigenlijk altijd naar de top 40! In de herfst ga ik sneller naar wat rustigere liedjes en ik hou erg van Ed Sheeran zijn album multiply dus dat zal ik dit najaar zeker nog vaak gaan horen. Het nummer The Man van Ed Sheeran vind ik heel goed en kan ik luidkeels meezingen. Ook vind ik het liedje Pass it on van Douwe Bob erg leuk klinken en zeker ook in de herfst.

Favoriete outfit?

In de herfst draag ik waarschijnlijk altijd een lange spijkerbroek licht of donker, met een feestje zal ik wel een rokje aanhebben met panty of course. Daarboven is het altijd verschillend het is of een trui of een shirt met vestje. Mijn favoriete trui op het moment is mijn nieuwe trui van Forever 21 met No thanks als tekst erop! Hij zit heerlijk en is erg goed te combineren. Die trui zien jullie vast nog wel voorbijkomen in een outfitpost 😉

Herfstachtig cadeautje voor jezelf in de herfst?

Ik heb hele herfstachtige schoenen besteld (al zeg ik het zelf)! Ze zijn bordeaux rood en het zijn gympen met een plateau. Het zijn zachte schoenen, ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven maar ze zien er zacht uit. Ze heten ook velvet sneakers maar ik weet even niet hoe je dat in het Nederlands zegt. Je ziet ze ook voorbijkomen in mijn lijstje van afgelopen maandag! Dit vind ik toch wel een soort cadeautje voor mezelf omdat ik schoenen normaal niet van mijn eigen kleedgeld betaal en nu bij dit paar wel.

Favoriete plaats om te zijn?

In de herfst ben ik het liefst op de bank met een boek in mijn handen, achter de computer om een blogpost te schrijven of buiten om foto’s te maken van de geweldige natuur!

Dit was mijn herfstachtige TAG. Ik heb de tag gevonden bij Teske de Schepper en ik heb er een paar vragen uitgehaald omdat ik die niet interessant genoeg vond en omdat ik daar niet zoveel mee had. Als jij de tag ook wil doen, laat je antwoorden dan in de comments achter of doe hem op je eigen blog.

Kus, Ella

Geef een reactie

