Hey allemaal,

Ik heb vandaag wat fotootjes van dit weekend! Mijn vader liep gisteren de halve marathon en ik had een feestje van een nichtje van mijn moeder in Wijk aan zee waar ik ook nog wat outfitfoto’s schoot met mama!

Ik heb eindelijk herfstvakantie!! En helaas moet ik daarin veel voor school doen maar dit weekend heb ik daar nog niet zoveel aan gedaan! Zaterdagochtend was heel chill, ik heb lekker lang in bed gelegen en s’middags had ik een feestje van het nichtje van mijn moeder. Ze vierde haar 40e verjaardag in Aloha in Wijk aan zee! En dat vond ik een ideale gelegenheid om outfitfoto’s te maken met zo’n mooie achtergrond. Dus hier komen een aantal foto’s! Het was erg koud maar ik had het er zeker voor over! Ik vond het het leuk om mijn nieuwe schoenen en nieuwe trui te laten zien.

IMG_0303

IMG_0295 (1)

IMG_0297 (1)

IMG_0302 (1)

IMG_0298 (1)

Trui: Forever 21

Broek: H&M

Tas: Paul’s boutique

Schoenen: Pull&Bear

Horloge: Guess

Armband: Cadeau van een lief vriendinnetje!

Op zondag was het tijd voor de halve marathon van Amsterdam die mijn vader liep. Hij startte om kwart voor twee en heeft een prachtige tijd neergezet waardoor ik heel trots op mijn lieve papa ben! Hij heeft de 21 km in 1:55:06 gelopen!

Ik heb nog een mooie actiefoto van mijn vader. Het is de man in het oranje!

IMG_0336

Dit was zo ongeveer mijn weekend! En het was zeker een geslaagd weekend, en nu ga ik weer verder met leren voor mijn toetsweek en een soort van genieten van mijn vakantie.

Kus, Ella

Geef een reactie

