Hey allemaal,

Vandaag heb ik alweer de tweede post in deze serie! Vandaag ga ik het hebben over wat ik doe als ik youtube video’s kijk en ik denk dat als je ook houdt van het kijken van youtube video’s je zeker wat dingen gaat herkennen.

Nog eentje dan…

Je kent het wel, je moet eigenlijk aan je huiswerk maar zegt tegen jezelf na dit filmpje ga ik aan de slag, maar ja dan komt er weer een andere leuke video bij de aanbevolen video’s en hop je bent weer twee video’s verder! Dit gebeurt mij heel vaak! Maar toch lukt het me uiteindelijk om mijn huiswerk af te maken.

De reacties bekijken

Als de video niet interessant genoeg is om de hele tijd geïnteresseerd naar te kijken ga ik altijd naar de reacties. Dit doe ik vooral op mijn telefoon omdat je dan nog steeds omhoog naar de video kan kijken. En ik vind het altijd erg leuk om te zien hoe dom de haatreacties zijn.

Recepten namaken

Eigenlijk ben ik niet iemand die alle diy’s uitprobeert of een recept namaakt maar ik heb zeker wel is 1 keer een recept nagemaakt en dan vind ik zo’n video eigenlijk alleen maar onhandig omdat je telkens als je het niet meer hebt onthouden weer terug moet kijken naar wat je moet doen en het wordt net zoals als bij andere recepten nooit precies hetzelfde!

De reclame voor de video

Ik kan mij altijd erg irriteren aan de reclame voor de video die ik wil gaan kijken, vooral als je de reclame niet kan wegklikken en gewoon een minuut moet wachten voordat je kan kijken wat je wil gaan kijken! De enige reclame die ik echt leuk vond is de cornetto reclame met het liedje van Teske! Dan zat ik altijd luidkeels mee te zingen:)

De grappige video’s 

Je hebt het ook wel is meegemaakt dat je een grappige video aan het kijken bent en je hardop moet lachen en dat terwijl je met oordopjes in zit en niemand weet wat je aan het kijken bent. Ik heb dit vooral bij blooper video’s! Want hoe gemeen het eigenlijk is om te lachen om een blooper van iemand, het is meestal wel erg grappig!

Dit waren mijn dingen die ik doe tijdens hij kijken van youtube video’s! Ik hoop dat je dingen herkende of het gewoon leuk vond om te lezen.

Kus, Ella

Geef een reactie

