Hey allemaal,

Sorry dat de blogpost van vandaag wat later is! Dit heeft namelijk een goede reden waar ik het in deze blogpost nog over ga hebben. Ik ga namelijk even vertellen wat ik heb gedaan tot nu toe in mijn herfstvakantie!

Maandag heb ik niet veel gedaan, ik heb voornamelijk geleerd en bedacht hoeveel ik nog moest doen voor school! Op dinsdag ging ik wel wat doen. Dana en ik gingen namelijk onze nieuwe fietsen bestellen. We krijgen namelijk allebei een nieuwe fiets en we gingen vandaag de fiets in het echt bekijken en bestellen met opa, want opa is onze fietsenkenner. Uiteindelijk hebben we allebei de Gazelle heavyduty NL in een andere kleur gekozen. Ik heb deze variant en Dana de zwarte kleur.

Schermafbeelding 2015-09-27 om 21.52.10

Ik wilde nu wel een keer opvallende fiets, omdat ik nu een hele onopvallende fiets heb die ik nooit kan vinden op school. We waren nog even bij opa en oma thuis want daar is mijn nichtje altijd op dinsdag! Dus we hebben geluncht bij opa en oma met mijn nichtje.

Op woensdag was het tijd om niet te slapen! Twee vriendinnen van mij doen voor hun profielwerkstuk een onderzoek over slaapgebrek en dat onderzoek hield in dat je 36 uur niet mag slapen en om de 6 uur dan testjes met denkvermogen, spraakvermogen, reactievermogen en conditievermogen moet doen om te kijken wat vermoeidheid met je doet. Dus we hebben heerlijk de hele tijd spelletjes gedaan en films gekeken! Het was erg leuk en ook erg vermoeiend. Zo zagen we er uit na 37 uur niet te hebben geslapen.IMG_0453

Donderdagavond heb ik nog wel even expeditie robinson gekeken omdat ik erg benieuwd wie er door waren bij de samensmelting en wie eruit werd gestemd. En ik vind het echt leuk vind dat Tim nu alleen naar een eiland moet omdat het weer lekker onverwacht is. Vandaag werd ik om kwart over 11 wakker, dus zeker lekker uitgeslapen! Toen heb ik even snel deze blogpost in elkaar gezet, want ik wilde nog steeds een blogpost hebben op deze vrijdag! Maandag dus weer een normaal artikel!

Kus, Ella

Geef een reactie

