Hey allemaal,

Vandaag heb ik 5 leuke blogposts die ik de afgelopen tijd heb gelezen en die indruk hebben gemaakt of gewoon heel origineel zijn! Daarom wilde ik die vandaag met jullie delen!

Teske.nl – Sorry zeggen

 Schermafbeelding 2015-10-26 om 09.03.40

Dit artikel van Teske gaat zoals je al aan de titel ziet over Sorry zeggen, ze heeft het erover dat we eigenlijk om veel te veel dingen sorry zeggen en dat we het ook heel snel zeggen terwijl iets helemaal niet onze schuld is. Ik herken mezelf hier ook in, ik ben echt zo iemand die sorry zegt om welke reden het dan ook heeft en dat slaat natuurlijk eigenlijk helemaal nergens op. Daarom vind ik het goed dat ze het onderwerp op deze manier op haar blog voorbij laat komen zodat we ons realiseren dat we niet voor alles sorry hoeven te zeggen.

Veracamilla.nl – Niet te dik en niet te dun

Schermafbeelding 2015-10-26 om 09.04.52

Dit artikel vind ik heeel goed, daarom ben ik uitgeschoten met de e. Het artikel gaat over het oordelen over anderen. Dat je als mensen je te dik vinden altijd opmerkingen krijgt maar ook als mensen je te dun vinden. Ik vind net als Vera dat dat moet stoppen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je gaat oordelen dat iemand anders er te dun of te dik uitziet. Want als iedereen zich goed voelt op zijn/haar eigen manier is het toch allemaal prima.

fashionisaparty.nl – Grote blogs vs Kleine blogs

Dit artikel is geschreven door Suz, ze schrijft hier over een column die is geschreven door iemand anders. De column die is geschreven gaat over het verschil tussen kleine en grote blogs en daarbij wordt een video en een artikel van Mascha van Beautygloss vergeleken met een video en een artikel van iemand met een klein blog. Degene die de column heeft geschreven kraakt Mascha erg af en geeft aan dat kleinere blogs beter zijn dan grotere blogs. Daarop reageert Suz in dit artikel en zij verdedigt Mascha, waar ik het ook mee eens ben. Om te zien waar ik het dan precies mee eens ben, kun je het artikel hierboven aan klikken

jiami.nl – Wat ik de afgelopen jaren heb geleerd

Schermafbeelding 2015-10-26 om 09.08.15

Dit is een ander soort artikel maar daardoor niet minder leuk. Hierin vertelt Jiami over wat ze tot nu toe allemaal heeft geleerd in haar leven en ik vind het heel inspirerend om te lezen wat ze heeft geleerd en wat ze daarmee heeft bereikt. Als je ziet hoeveel zij al heeft meegemaakt in de 16 jaar dat ze leeft, vind ik het heel knap dat ze zo sterk in haar schoenen staat en ook nog eens een geweldig succesvol blog en youtube kanaal heeft.

beautygloss.nl – beautygloss 2.0

Schermafbeelding 2015-10-26 om 09.09.40

Dit is het meest recente artikel van de hierboven genoemde. In dit artikel blikt Mascha terug op wat ze allemaal heeft gedaan en waarom ze de stap neemt om een ander soort beautyblog te maken. Ik vind dit net zoals het artikel van Jiami erg inspirerend om te lezen, omdat Mascha haar eigen keus durft te maken en dan al weet dat ze er kritiek op gaat krijgen. Ik vind haar nieuw lay-out trouwens erg leuk!

Dit waren de 5 leuke blogposts die ik even wilde bespreken op mijn blog! Woensdag komt er weer een 5 dingen die ik doe… online, dus ik hoop dat jullie dan weer gaan lezen!

Kus, Ella

Geef een reactie

