Hey allemaal,

Vandaag heb ik na lange tijd weer eens een review van make-up producten voor jullie! Voor mijn verjaardag heb ik namelijk een aantal producten gekregen van Kiko, en ik had nog geen ervaring met de producten van Kiko! Klik snel verder voor mijn oordeel!

Kiko Volumeyes plus active mascara & Infinity eyeshadow 224 Satin Candy

IMG_0482

IMG_0479

IMG_0481

Dit is wat Kiko zegt over deze mascara:

Actieve mascara met volume-effect. De wimpers krijgen een nieuwe dimensie. Ze worden iedere dag voller.

De innovatieve formule is verrijkt met K2 Prolash Complex, een complex van actieve bestanddelen met klinisch geteste werking voor een verrassend resultaat. Na 30 dagen gebruik neemt de gemiddelde diameter van de wimpers tot 21 maal meer toe dan bij gebruik van een klassieke mascara. De resultaten zijn getest.

De perfecte synergie tussen de formule en het borsteltje zorgt voor een intens volume en extreme krul. Het kegelvormige borsteltje met holle vezels is exclusief ontworpen voor KIKO. Het verdeelt de textuur gelijkmatig en bereikt zelfs de kleinste wimperhaartjes in de ooghoeken.

De mascara wordt makkelijk en regelbaar aangebracht. De crèmige, plastische textuur omhult en benadrukt de wimpers met een zwarte kleur met glanzende finish.

Ik vind het zeker bijzonder dat je langere en vollere wimpers krijgt van deze mascara en ik heb er tot nu toe nog niet zoveel van gemerkt, maar ik heb zeker wel gemerkt dat ik met het borsteltje bij alle haartjes kwam! Laten we doorgaan naar de foto’s van mijn wimpers!

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara:

IMG_0473 IMG_0474

Dit zijn mijn wimpers met de Kiko Volumeyes plus active mascara:

IMG_0470 (1) IMG_0471

Sorry voor mijn rommelige wimpers en de data op de foto’s, ik weet gewoon nog steeds niet hoe ik dat eraf krijg! Iemand tips?

De mascara maakt mijn wimpers zeker langer en ze worden ook best goed gesepareert. Maar dat intense volume en de extreme krul, die mis ik toch wel. Ik bedoel mijn wimpers worden wel een beetje omhoog gelift maar ik had toch wel wat meer volume en krul verwacht.

Cijfer Kiko Volumeyes plus active mascara: 7.5

Dan nu de oogschaduw!

IMG_0483

IMG_0484

Dit is één van de Infinity eyeshadows! Dit is de kleur 224 Satin Candy als ik de Kiko website moet geloven 🙂 Ik heb me namelijk rot gezocht naar het nummertje van de oogschaduw! De oogschaduw is een beetje beige met roze ondertoon. Voor een lichte oogschaduw is hij goed gepigmenteerd en volgens Kiko kun je de oogschaduw ook nat gebruiken voor een nog intenser effect! Dit heb ik overigens nog niet uitgeprobeerd! Het is in ieder geval een mooie kleur voor in de binnenste ooghoek.

Kiko Unlimited lipgloss 24 Hot Pink

IMG_0477

IMG_0490

Dit is wat Kiko zegt over de Unlimited lipgloss:

Ultra-glanzende lipgloss die extreem lang blijft zitten: getest tot 6 uur*. 

Het speciale mengsel van actieve bestanddelen die een laagje vormen zorgt ervoor dat de formule perfect aan de lippen kan hechten en ze in een gelijkmatig en ongelooflijk sterk laagje kan hullen. 

De zachte, crèmige textuur van Unlimited Lipgloss geeft de lippen een gevoel van absoluut comfort en lichtheid, zonder te plakken.

Dankzij speciale bestanddelen is de kleur extreem glanzend en stralend.

De handige applicator-tube past goed bij het luxe gevoel van de textuur en brengt de gloss precies en gelijkmatig aan in één beweging.

De lipgloss is zeker glanzend en voelt niet vervelend en plakkerig aan op je lippen! Hieronder vertel ik verder over de kleur!

IMG_0494

IMG_0493 IMG_0496

Links zonder lipgloss, Recht met lipgloss.

Deze felle roze kleur zie je zeker terug op je lippen, maar ik had hem toch wel iets intenser verwacht op de lippen. Maar hij is gelukkig niet volledig doorzichtig. De lipgloss heeft een beetje zoete vanillegeur, die ik niet vervelend vindt. Ik heb nadat ik deze foto’s heb genomen geluncht en toen was de lipgloss gewoon weg dus dan moet je hem zeker even bijwerken, misschien blijft hij 6 uur zitten als je niks eet en niet teveel praat!

Kiko Nail lacquer in 319 Light Dove en 504 Pearly Glaze Pink

IMG_0488

IMG_0489

Wat Kiko zegt over deze nagellak:

De geltextuur geeft een extreme lakglans en de ideale vloeibaarheid voor een perfecte controle tijdens het aanbrengen, dat zeer gemakkelijk gaat.

Speciale was zorgt ervoor dat de pigmenten makkelijker aan de nagel hechten en een elastisch en sterk laagje vormen, dat dankzij actieve bestanddelen tegen slijtage de duur en de glans van de kleur verbetert.

Citral, een actief bestanddeel van natuurlijke oorsprong met verstevigende en verhardende eigenschappen, bedekt en beschermt de nagels met een onbreekbaar pantser van licht.

Ik deze lakjes niet zelf getest maar een vriendinnetje van mij, Rochelle heeft de lakjes uitgebreid getest en daarom hierbij haar oordeel!

504 Pearly Glaze Pink

IMG_0523 (1)

IMG_0525

De kleur sprak me meteen al aan, lekker girly en er zitten ook nog glitters in verwerkt. Het zijn kleine glittertjes maar je ziet ze wel echt zitten, alleen je voelt (gelukkig) niet van die harde bobbeltjes op je nagel. De eerste laag was wel dekkend maar een tweede laag was wel echt nodig. De kwastjes van Kiko zijn heel fijn en de nagellak was goed aan te brengen. Wel duurt het even voordat hij helemaal droog is, maar ik ben dan ook heel ongeduldig. Ik vind het een mooie kleur! Ook op de nagel valt hij op. Toch is het meer iets voor de zomer of de lente.

319 Light Dove

IMG_0521

IMG_0520

Toen ik deze kleur zag was ik meteen al verkocht, hij is zo mooi! Grijs maar met een lichte warme tint. De eerste laag was net zoals bij de vorige ook vrij dekkend, maar een tweede laag was wel echt nodig om een egale gladde nagel te hebben. De nagellak zelf is een prima nagellak, hij is heel egaal en glad. De kleur is ook echt geweldig! Echt een herfstkleur vind ik!

Dit was mijn review van alle Kiko producten die ik heb gekregen voor mijn verjaardag! Ik ben over het algemeen heel positief over alle producten. De reden waarom ik de nagellak niet zelf heb getest is omdat ik gewoon niet zo goed ben in mijn nagels lakken en ik ook bijna nooit nagellak draag! Daarom vond ik het leuker en logischer om een echte nagellakliefhebber de nagellak te laten reviewen! Ik hoop dat jullie dit een nuttige en leuke review vonden, laat het weten in de comments en ik zie jullie maandag weer!

Alle producten kun je vinden op de website van Kiko! En natuurlijk ook in de winkel, in Amstelveen zit tegenwoordig ook een Kiko!

Kus, Ella

Geef een reactie

