Hey allemaal,

Ik heb vandaag weer eens een paar maandelijkse doelen voor jullie aangezien oktober voorbij is en november begint. Ik heb sinds augustus al geen doelen meer gedaan, maar deze maand heb ik er weer een aantal! Dus laten we snel beginnen!

Minstens 4 keer per week sporten!

Schermafbeelding 2015-05-28 om 21.14.55

Ik wil weer beginnen met hardlopen en misschien ook wel buikspieren trainen! Ik sport sowieso 2 keer per weer door volleybal training en wedstrijd, ook hebben we natuurlijk gym op school dus dat betekent dat ik nog 1 extra ding wil gaan doen. Dat zal hardlopen of cardio zijn! En als ik een keer geen wedstrijd heb, dan is het een keertje extra hardlopen of iets anders.

Een mooie surprise maken voor sinterklaas

Wij doen elk jaar met sinterklaas surprises met de familie. En ik wil genoeg tijd besteden aan mijn surprise waardoor degene die hem krijgt ziet dat er moeite in gestoken is. Sinterklaas is natuurlijk pas in begin december maar ja, ik wil de surprise natuurlijk voor die tijd af hebben.

Een 4e blogpost in de week op zondag!

Schermafbeelding 2015-07-09 om 14.56.24

Ik wil een extra blogpost gaan maken voor de zondag, dit zal meestal een soort overzicht van de week zijn of iets anders! Als dit bevalt ga ik gewoon in mijn standaard routine doen en anders komt het misschien een andere keer terug.

Zoveel mogelijk vegetarisch eten

Schermafbeelding 2015-11-02 om 13.27.15

Ik ben van plan om in 2016 volledig vegetarisch te gaan eten! Dus er is niks mis mee om daar nu alvast mee te starten! Ik eet sowieso al niet zoveel vlees en vis meer, maar vanaf 2016 wil ik daar verandering in gaan brengen.

Dit waren mijn doelen voor deze maand! Als jullie doelen hebben voor deze maand, laat het weten in de comments of deel een link naar jouw blogpost met jouw doelen. En ik zie jullie woensdag weer!

Kus, Ella ❤

Geef een reactie

