Hey allemaal,

Vandaag heb ik niet een 5 dingen die ik doe, maar een 5 dingen waar ik blij van wordt. Ik denk dat ik de categorie 5 dingen die ik doe ga omzetten naar 5 dingen omdat je dan niet aan een handeling vast zit en je veel meer kanten op kan. Ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft waarop je wel een oppepper kan gebruiken en bij mij helpen deze vijf dingen om weer een goed humeur te krijgen.

Chocola

Schermafbeelding 2015-11-04 om 14.33.42

Ik ken niet veel mensen die niet van chocola houden, in welke vorm het dan ook is! Volgens mij is wel is bewezen dat chocola een stofje heeft wat je blij maakt, maar ik vind dat chocola zeker zorgt voor een happy feeling! Ik ga nog een artikeltje schrijven over mijn favoriete chocolade, want dat past natuurlijk ook goed bij de naam van mijn blog, maar om hier alvast 1 favoriet te noemen, ga ik voor Tony Chocolony caramel zeezout.

Spontane acties

Ik hou er van om nog helemaal niet te weten  wat je gaat doen en uiteindelijk een geweldige dag hebt! Of dat iemand je een heel lief compliment geeft! De meeste dingen zijn ook veel leuker als ze spontaan gebeuren vind ik dan. Daarom wil ik niet altijd alles al strak plannen, van we gaan dit dan doen op die tijd daar in … Ik denk dat als iets spontaan is, het 9 van de 10 keer leuker is dan als iets helemaal geregeld is!

Andere mensen blij maken 😉

Ik hou er van om andere mensen heel blij te zien door iets wat jij gedaan hebt. Een voorbeeld: voor de verjaardag van Denise had ik als cadeau een blogpost geschreven op mijn blog met allemaal lieve felicitaties en ik had allemaal opdrachten voor haar bedacht! Toen ik het haar liet zien, was ze zo emotioneel blij dat ik zelf bijna moest janken omdat ik het zo mooi vond. Je kunt het gek vinden, maar ik vind het in ieder geval geweldig!

Todrick Hall 4 Beyonce, Taylor, Gaga en Rihanna

Schermafbeelding 2015-11-03 om 16.49.49

Ik weet niet meer of ik die van Beyonce al eerder heb gedeeld met jullie, maar 2 keer maakt het echt niet uit. Deze man kan echt zo geweldig goed zingen! Hij heeft voor deze 4 artiesten een medley gemaakt van heel veel liedjes van de artiesten! Hieronder deel ik mijn twee favorieten!

Todrick Hall – 4 Taylor

Todrick Hall – 4 Beyonce

Weekend

Ik bedoel: wie wordt er nou niet blij van weekend?! Ik vind het altijd heerlijk! Het gevoel dat je op vrijdag na je laatste uur het schoolplein af loopt en weet je dat je 2 dagen vrij hebt!

Dit was mijn blije blogpost wel weer! Laat weten in de comments, wat jou blij maakt en wie weet stuur ik jou favoriete chocolade naar je op!

Kus, Ella

Geef een reactie

