Hey allemaal,

Ik vandaag weer een artikel over make-up! Eerst heb ik heel lang geen review van make-up producten en nu twee in twee weken! Vandaag laat ik jullie 7 verschillende roze tinten lipstick zien, die ik draag wanneer ik daar zin in heb, bij elke lipstick geef ik een mini-review!

Ik heb de 7 lipproducten verdeeld in twee categorieën, namelijk vloeibare lipsticks en gewone lipsticks!

De vloeibare lipsticks

IMG_0498

IMG_0497

IMG_0499

Laten we beginnen met de enige niet vloeibare lipstick van deze 4, hij hoorde toch bij deze categorie omdat de lengte van het product bij deze producten paste!

Hema Soft Matt Lipbalm in kleur 05

IMG_0500

IMG_6019

Ik heb hier natuurlijk al eerder een review overgeschreven, die vind je hier! Dan zie je ook meteen hoeveel beter mijn foto’s zijn geworden! Maar deze kleur is natuurlijk ultiem roze en kon dus niet ontbreken bij alle andere roze lipsticks! Hij is romig, blijft lang zitten en heeft een goede pigmentatie!

Rimmel Provocalips in de kleur I’ll call you

IMG_0501

IMG_6205

Ook deze kleur is al is eerder voorbij gekomen op mijn blog! Dit is 1 van de provocalips kleuren van Rimmel London! Deze zit muurvast op je lippen, is wat geschikter voor de herfst dan de vorige en hij is kissproof! De review die ik eerder schreef vind je hier!

Rimmel provocalips in Dare to pink

IMG_0502

Schermafbeelding 2015-11-05 om 13.05.44

Dit is nog een Rimmel provocalips! Deze heb ik nog niet zo lang, maar ik vind het een fijn product. De werking van het product is hetzelfde als bij de kleur I’ll Call you van de provocalips! Ik denk ook dat dit mijn meest lichte roze kleur is!

Rimmel Apocalips in kleur 101 Celestal

IMG_0503

Schermafbeelding 2015-11-05 om 13.16.10

De foto waar ik de lipstick draag, is van een niet zo geweldige kwaliteit. Maar ik had even geen andere foto! Ik heb wel echt heel veel Rimmel in deze blogpost, maar ja ze maken gewoon goede producten! Deze apocalips heb ik al een heel tijdje, ik weet ook niet of deze nog in het assortiment van Rimmel zitten! Maar ze blijven lang zitten, zijn goed gepigmenteerd en het zijn leuke kleurtjes!

Gewone lipsticks

Dan gaan we nu gewoon naar de vaste lipsticks! Hier zit geen Rimmel product tussen! 🙂

IMG_0509

IMG_0507

IMG_0508

L’oréal Paris Blake’s Delicate Rose lipstick

IMG_0552

Dit is 1 van mijn felste kleuren! Ik heb de lipstick niet op de foto zonder dop, omdat hij helaas al een beetje gesneuveld is! Dat maakt de kleur natuurlijk niet minder dus hij is nog steeds prachtig op de lippen. De kleur blijft 2 uur zitten, als je niks eet en drinkt, pigmentatie is prima!

Essence in de kleur 13 Love me

IMG_0504

IMG_0553

Het gaat bij de bovenste foto om de kleur die onderop ligt! Dit is Essence Love me, een draagbare roze kleur die bijna over bij staat en mooi glanst, pigmentatie is top, het enige nadeel is dat de kleur niet zo goed blijft zitten.

Catrice in de kleur 070 What’s AP-ricot?

IMG_0506

IMG_5513

Nog een lipstick die ik al eerder gereviewd heb en een goede favoriet! Dit is voor mij een perfecte my lips but better kleur! De lipstick ruikt lekker naar vanille, hij blijft niet zo lang zitten en voor een lichte kleur is hij prima gepigmenteerd! Mijn review vind je hier

Dit waren mijn 7 lipsticks! Ik hoop dat jullie ook zo van roze houden, laat in de comments weten wat jouw favoriete roze lipstick is!

Kus, Ella

 

Geef een reactie

