Hey allemaal,

Eigenlijk had dit artikel op zondag online moeten komen, maar aangezien ik toen laat thuis was en toch nog iets aan school moest doen, komt hij op deze dinsdag online! Vanaf deze week komt er elke zondag een update over wat ik deed in die week!

IMG_0554

Maandag maakte ik foto’s voor mijn blogpost die die dag online kwam! Dit was overigens ook de laatste dag van de toetsweek voor mij! De cijfers van de toetsweek stromen langzaam binnen en tot nu toe gaat het goed! Ook hebben we op maandag de vakantie geboekt! We gaan namelijk in de kerstvakantie naar Lanzarote!:) Oh mijn god ik ga naar Lanzarote! Lanzarote is een eiland wat naast Marokko ligt en omdat mijn moeder met kerst graag naar de zon wilde, hebben we besloten om naar Lanzarote te gaan!

Schermafbeelding 2015-11-04 om 14.33.42

IMG_0560

Dinsdag was ik vrij, er waren die dag namelijk nog toetsen, maar ik had geen toetsen meer! Ik maakte een foto van deze geweldige chocola, die ik nog steeds niet heb aangebroken omdat ik een artikel over mijn favoriete chocola wil maken en dat heb ik nog steeds niet gemaakt! Ook kreeg ik deze geweldige foto van mijn lieve nichtje met haar pietenjurkje! Zoals je ziet staat ze echt te poseren, want het is echt wel een dame die weet wat ze doet!

IMG_0563 IMG_0566

Dit zijn niet de meest interessante foto’s van de week, maar de bovenste heeft te maken met wat ik in het weekend ging doen, dus dat vertel ik later! Van de tweede foto heb ik geen herinnering dat ik hem heb gemaakt:) Je ziet op deze kwalitatief niet geweldige foto wel mijn nieuwe jas en schoenen! Ik vond het wel grappig dat ik niet wist dat ik deze foto had gemaakt.

IMG_0571

Deze foto heb ik donderdagochtend heel vroeg genomen met mijn camera! Ik vind het zelf een goed gelukte foto door het tegenlicht wat iet leuks doet voor de foto. Dit was dus de zonsopgang die ik meekreeg doordat ik het eerste uur  begon die dag!

IMG_0586

IMG_0588

Dit weekend ging ik op MS-kamp! Dit is een kamp voor kinderen die een ouder hebben met MS. Mijn moeder heeft MS! Als je wil weten wat deze ziekte inhoudt, moet je het even opzoeken op internet, want het is lastig om even snel uit te leggen. Het is in ieder geval een heel erg leuk kamp! De eerste foto was de snoepvoorraad die we hadden ingeslagen voor de busreis, we gingen namelijk naar de Ardennen dit jaar! Op de onderste foto vind je een screenshot voor mijn zin voor onze rap. We moesten allemaal een rijmende zin schrijven over de persoon die naast ons zat en ik had Daphne uit Krel, ik heb geen idee of je het echt zo schrijft maar het ligt ergens in Nederland.

IMG_0590

Dit is een foto van ons uitzicht op zaterdag! Op zaterdag gingen we met de hele groep survivallen! We moesten op allerlei manieren over water heen komen en op het eind gingen we tokkelen van een hoge berg naar beneden. Ik baalde behoorlijk dat ik mijn camera niet had meegenomen want dan had ik nog mooiere foto’s kunnen maken!

IMG_0597

IMG_0628

IMG_0627

En op de bovenste foto zie je ongeveer hetzelfde uitzicht maar dan op zondag! Op zondag gingen we inpakken en weer terug naar huis! We maakte ook nog de groepsfoto! Ik sta ergens in het midden en dit was dus de hele groep met begeleiders die mee was op het kamp! Eenmaal thuis aangekomen, gingen we ook meteen weer weg, want we gingen eten bij Pappagallo, een Italiaans restaurant in ons dorpje! Ze hebben heerlijke pizza’s en de pizza die ik had ‘de Samantha’ is zeker een aanrader!

Dit was mijn week met een aantal foto’s! Ik hoop dat jullie dit concept leuk vinden! Aankomende zondag komt hij wel gewoon online van deze week en dan kun je hem om 12 uur s’middags verwachten!

Kus, Ella

Geef een reactie

