Hey allemaal,

Vandaag heb ik 5 quotes die ik erg mooi vindt en mij inspireren! Quotes helpen om doelen te bereiken in je leven en ik vind het altijd leuk om een quote te plaatsen onder een instagramfoto! Dus vandaar mijn 5 favorietjes!

Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.08.07

Misschien is deze quote een beetje overbodig maar ik vind hem erg mooi! Als je houdt van het leven wat je leidt, heb je veel meer plezier in de dingen die je doet! Als je niet van je leven houdt, ben jij de enige die daaraan iets kan veranderen! Dus ga niet zielig in een hoekje zitten maar sta positief in het leven en zorg dat je alles doet wat jij wil doen! Ik zag trouwens toen ik de quote op zocht op internet dat deze quote komt van Bob Marley.

Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.14.30

Dit is de welbekende quote van Nike. En ook al is de quote daardoor iets commerciëler, vind ik het een hele motiverende quote. Als je iets wil, dan moet je het gewoon doen. Des te langer je af gaat wachten en gaat uitstellen, des te meer je het niet doet. Ik zelf ben ook niet zo goed in gewoon iets doen als ik het wil, maar soms moet je gewoon even die knop omzetten en dat is heel motiverend. De quote past trouwens wel perfect bij Nike, want daar heeft het natuurlijk te maken dat je gewoon moet gaan sporten met de kleren van Nike.

Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.32.52

Zolang je in jezelf gelooft en jezelf bent! Kun je alles doen wat je wil! Want zolang je er zelf achter staat wat je doet, dan gaat alles zoals jij wil dat het gaat.

Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.43.34

Lachen is gezond! Dus lach je hele leven lang. Zelfs als je neplacht voel je je daarna beter! Betover de wereld met jouw lach en wie weet ontmoet je wel de ware!

Schermafbeelding 2015-11-11 om 16.45.49

Geld speelt in ons leven nu best wel een grote rol, maar de dingen die je nodig hebt in je leven zijn helemaal gratis. Behalve je knuffelbeer of chanel tas natuurlijk 🙂 Grapje!

Ik ben nu wel benieuwd naar een aantal van jouw favoriete quotes, dus laat ze weten in de comments! Ik denk dat het belangrijkste is dat je gelooft in wie jij bent en dat je uniek bent! En ik denk dat iedereen die dit leest een geweldig persoon is!

Kus, Ella

Geef een reactie

