Hey allemaal,

Ik ga vandaag mijn 4 betaalbare webshops delen met jullie, die ik erg kan waarderen! Daarbij vertel ik per webshop welk item ze nu verkopen waarvan ik denk, dat moet ik hebben! Dit is dus eigenlijk een soort favorieten en lijstje in 1!

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.00.42

De eerste betaalbare webshop waar ik het over ga hebben is Forever 21! Forever 21 is natuurlijk ook een fysieke winkel, maar ik slaag online meestal beter omdat ik dan thuis pas te keuze hoef te maken of ik het zal gaan houden of niet. En hoewel ik nog niet eens 21 ben, vind ik hun kleding erg leuk. De kleding die ze verkopen is simpel en er is voor ieder wat wils. Ik vind de Forever 21 een H&M met leukere kleding. H&M heeft zeker ook leuke kleding maar is online niet heel voordelig door verzendkosten. Forever 21 is in verzendkosten ook niet heel goedkoop maar ik vind het leukere kleding dan de H&M waardoor ik de verzendkosten niet zo heel erg vind. Het enige waar ik  nooit voor slaag bij Forever 21 zijn broeken. Ze zijn of te kort of te strak, of te wijd en lang genoeg. H&M is mijn broeken winkel!

Mijn favoriete item op dit moment is de shop is:

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.12.09

Handig vest en heel goed te combineren, ziet er heerlijk warm uit!

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.06.53

Pull&Bear vind ik op sommige punten zelfs nog leuker als Forever 21! Ook deze winkel is een fysieke winkel! Ik vind hun website heel mooi en prettig werken. Ze hebben heel veel keus en vooral de t-shirts zijn heel origineel bedacht en betaalbaar. De kwaliteit van de kleding is prima en de verzendkosten zijn redelijk goedkoop! Ik wil hier altijd teveel bestellen!

Mijn favoriete item op dit moment is de shop is:

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.14.53

Hele leuke kleur en een wat korter model wat ik ook heel tof vind!

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.17.08

Boohoo is geen fysieke winkel! Ze hebben betaalbare en erg leuke kleding met een heel ruim assortiment. De kwaliteit is meestal prima, alleen ik heb er een keer een broek besteld die eerst perfect zat en later heel erg wijd werd aan de bovenkant. Dit is natuurlijk wel een beetje normaal bij broeken maar het was wel echt extreem. Als je meer dan 25 euro besteedt bij Boohoo, hoef je geen verzendkosten te betalen dus dat is mooi meegenomen.

Mijn favoriete item op dit moment in de shop is:

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.22.25

Ik wil al een tijdje een nieuw spijkerblouse omdat zo’n ding echt tijdloos is! En ik vind deze er heel bijzonder uitzien door de structuur van de stof.

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.19.52

Comegetfashion is ook geen fysieke winkel. Ook deze webshop is erg betaalbaar! De webshop bestaat nog niet zo lang. Ik heb hier onder andere mijn partydress voor mijn Sweet 16 gekocht. Ze hebben vooral veel kleding die nu heel hip wordt gevonden. De grootte van je pakket bepaalt hoe duur de verzendkosten worden. Als je voor 4 uur s’middags besteld, heb je het de volgende dag in huis. Dit is ook de enige Nederlandse webshop in het rijtje!

Mijn favoriete item op dit moment in de shop is:

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.24.48

Ik vind de trend van de bomber jackets erg leuk. Deze groene kleur is ook geweldig, en herfstig en hij valt erg goed te combineren!

Dit zijn mijn favoriete 4 betaalbare webshops. Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben gehad. Laat weten wat jouw favoriete webshop is. Als je op de afbeeldingen klikt, kun je het item aan je winkelmandje toevoegen als je het net zo graag wil hebben als ik!

Kus, Ella

Geef een reactie

