Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een weekly update voor jullie! In deze rubriek die vandaag wel op de goede dag online is gekomen, vertel ik wat ik deze week deed met behulp van de foto’s die ik heb gemaakt. Dus klik snel verder voor mijn week.

IMG_0628

Op maandag kreeg ik de groepsfoto doorgestuurd van Ms-kamp. Het kamp was vorig weekend en daar heb ik in de vorige weekly update die (per ongeluk) op dinsdag online kwam al over gesproken.

IMG_0631

Op dinsdag was ik vrij! Ik had studiedag! Ik ben naar mijn opa en oma gefietst en daar gaf ik dit bloemetje om hen te bedanken voor mijn nieuwe fiets!

IMG_0659

IMG_0662

Mijn nichtje is op dinsdag ook altijd bij mijn opa en oma en hier was ze samen met opa met de blokken aan het spelen, ik had mijn camera meegenomen en ik vind haar hier heel schattig.

IMG_0632

Oma en ik speelde ook nog 2 potjes ‘mens erger je niet’! Ik had onwijs veel geluk want ik gooide extreem veel 6. Ik won daarom ook allebei de potjes.

IMG_0633

S’avonds maakte ik dit recept, de exacte naam van dit is Groene curry met spinazie en ei! Het was erg lekker!

IMG_0638

Dit is de enige foto die ik woensdag maakte. Dit is een foto van een opdracht uit mijn Nederlands boek. Ik maakte de foto om tijdens mijn kwt wiskunde aan mijn Nederlands te kunnen werken. We mochten eigenlijk niet aan een ander vak werken.

Op donderdag maakte ik geen foto’s:(

IMG_0641

IMG_0642

De twee foto’s hierboven maakte ik terwijl Nerma en ik bezig waren aan ons profielwerkstuk, op dat moment was het nog mooi weer! We zaten voor dit raam de foto is dus van ons schoolplein.

IMG_0664

Voor ons pws maakte we deze foto. Ons pws gaat over vooroordelen die de Nederlanders hebben over de Duitsers. We hadden ook 1 deelvraag hoe dat andersom zat, dus welke vooroordelen de Duitsers over ons hadden te zeggen. We maakte op basis van die vooroordelen deze foto om te bewijzen dat we niet zo zijn als de vooroordelen. Dit was dus het tegenovergestelde van de vooroordelen die er waren.

IMG_0643

Later op de middag moest ik nog kranten lopen en helaas ging het net toen ik naar buiten ging, hozen van de regen. Daarom plaatste ik deze foto op snapchat, als je me daar trouwens wil toevoegen ik heet: ellawaterhamx

IMG_0665

Gelukkig klaarde het nadat ik had kranten gelopen weer op! (Hadden ze dat niet eerder kunnen doen?!) En toen maakte ik deze foto. Er was ook een regenboog, maar deze was heel onduidelijk dus niet goed om op de foto te zetten!

IMG_0645

Op zaterdag moest ik helaas erg vroeg op, want ik moest om 9 uur volleyballen in Haarlem. Ik maakte daardoor wel dit mooie plaatje van de zonsopkomst. Helaas verloren we de wedstrijd met 4-0!

IMG_0646

Na de wedstrijd ging ik shoppen met mijn moeder voor een jurk voor mijn kerstgala. Mijn moeder vond deze jurk erg leuk, maar ik vond hem iets te tuttig.

IMG_0647

IMG_0649

Met de lunch aten we bij ‘The Square’. Wat heel leuk was ingericht, zoals je op de bovenste foto kunt zien. Er stond dus een boom in het midden van het restaurant. De stam was echt en de bladeren niet, ook de spiegel die je ziet hangen vond ik erg bijzonder en paste goed bij het interieur.  Ik nam een sandwich met avocado en kreeg daadwerkelijk een hele avocado op mijn boterham! Het was erg lekker!

IMG_0650

We waren in Haarlem, waar ik nog nooit geshopte had. En ik vond het op deze manier wel op Amsterdam lijken.

IMG_0653

Dit was op de terugweg naar huis in de bus. We hadden een geweldige buschauffeur, hij heeft sinterklaasliedjes gezongen voor ons omdat Sinterklaas natuurlijk vandaag aankwam en we hadden een gitarist die wat liedjes speelde en toen ging de buschauffeur ook meezingen! Het was een erg leuke busreis.

Dit was mijn week! Ik hoop ook dat jij een goede week hebt gehad.

Kus, Ella

Geef een reactie

