Hey allemaal,

Vandaag heb ik een blogpost met 5 redenen waarom mijn nichtje later model wordt! Ik hou van haar en omdat ik heel lang geen nichtjes of neefjes heb gehad, is ze extra bijzonder. Dus let’s talk about Celia!

Ze heeft persoonlijkheid

IMG_0657

IMG_0656

Tegenwoordig moet je als model niet alleen de looks hebben maar ook het hele plaatje. Dus ook hoe je bent en wat je doet. Nou personality die heeft mijn nichtje wel, ze weet heel goed wat ze wel en niet wil! Aan deze foto’s hierboven is dat goed te zien. Ze heeft zelfs al een lach die ze opzet als je een foto maakt.

Ze is altijd vrolijk

IMG_5862

Ze is echt altijd vrolijk. Alleen als ze uit bed komt is het nog een beetje een ‘waar ben ik’ gevoel. Maar ja, als ze altijd vrolijk is zal er niets in de media worden geschreven over een depressief model!

Ze heeft geweldige blauwe ogen

Bij model zijn gaat het natuurlijk ook om de looks! En ze ziet er zelfs met een pleister op haar hoofd leuk uit! Die prachtige blauwe ogen zitten natuurlijk in de familie! šŸ™‚ Als haar haar langer wordt, is ze helemaal model!

Ze is nergens bang voor šŸ˜®

IMG_0655

Mijn nichtje doet alles en als ze omvalt, staat ze ook net zo snel weer op. Ze heeft al koeien geaaid en ik denk dat ze de modellenwereld daarom ook wel aankan! Je wilt niet weten hoe vaak ze heeft geprobeerd om uit de stoel te klimmen en het is er ook nog eens bijna gelukt.

Ze weet iemands aandacht te trekken, door heel lang te staren met die blauwe ogen

Mijn tante vertelde dat ze met mijn nichtje in de metro zat en dat mijn nichtje naar de man die naast hen zat, zat te kijken en dat ze hem zo intrigerend aan had gekeken dat hij op een gegeven moment ergens anders ging zitten omdat hij het awkward vond šŸ™‚ Met die blikken kan ze vast wel wat opdrachten binnenslepen als model!

Deze blogpost is eigenlijk een soort van eerbetoon aan mijn nichtje, ik heb geen idee of ze later model gaat worden, maar ik ben een trote grote nicht en ze gaat er wel komen! Wat ze later dan ook wil gaan doen.

Kus, Ella

Een gedachte over “5 redenen waarom mijn nichtje later model wordt!

Geef een reactie

