Hey allemaal,

Ik vandaag na lange tijd weer een Random faves voor jullie! In deze rubriek laat ik een aantal favorieten van het moment zien, die meestal niet zoveel met elkaar te maken hebben!

Favoriete liedje

Love yourself – Justin Bieber

Ik vind het hele nieuwe album van Biebs heel goed, maar dit nummer springt er voor mij echt uit! Ik vind de tekst heel mooi! Hieronder kun je hem beluisteren!

Favoriete app

Schermafbeelding 2015-11-19 om 19.38.23

Ik heb laatst een nieuwe app gevonden. Deze helpt je bij het drinken van genoeg water! Hij is echt heel leuk en handig. Als je namelijk water drinkt, geef je tegelijkertijd dat water aan je plantje waardoor het plantje groeit. Je kunt vershillende eenheden aangeven wat je per keer drinkt. Je krijgt ook reminders van de app, zodat je niet vergeet om te drinken. De app heet Plant Nanny, en is verkrijgbaar voor Android en Apple.

Favoriete chocola

Schermafbeelding 2015-11-04 om 14.33.42

Deze hebben jullie natuurlijk al eerder voorbij zien komen, bij 5 dingen waar ik blij van wordt. Maar ja, het is zeker een favoriet. Voor wie nog niet weet waar ik het over heb, Tony Chocolony Salt caramel.

Favoriete winteritem

Deze twee items! Links is mijn winterjas van dit jaar en de sjaal heb ik ook, alleen dan als een infinity sjaal! Ik had geen tijd om zelf een foto te maken, sorry! Ik laat ze vast nog wel een keer in een outfitpost laten zien! De items zijn allebei van V&D en ik vind ze helemaal geweldig! Hier vind je de jas, en de sjaal vind je hier.

Favoriete sieraad

IMG_0693

Het kettinkje wat ik hier draag, is echt een favoriet. Het kettinkje is heel makkelijk te combineren en simpel. Het kettinkje komt van de Hema, ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag dus ik weet niet of hij nog te koop is. En ja, op de foto hierboven zit die scheef!

Dit zijn mijn Random faves van het moment! Als ik een ultieme favoriet moet kiezen, is het zeker weten de ketting. Ik zie jullie zondag weer bij mijn foto’s van de week! Wat is jouw favoriete item op het moment?

Kus, Ella

Geef een reactie

