Hey allemaal,

Ik heb vandaag op de maandag, de weekly update! Ik had niet een heel interessant weekje en ik maakte ook niet zoveel foto’s, maar de foto’s die ik maakte deel ik hier nu!

We beginnen op zondag, want die had ik bij de vorige weekly update nog niet toegevoegd! Ik droeg mijn nieuwe blousje van H&M, waar ik heel blij mee ben!

Op maandag en dinsdag maakte ik geen enkele foto, dus we gaan meteen door naar de woensdag!

IMG_0697

Woensdagochtend maakte ik deze foto op de fiets, toch nog een voordeel aan het eerste beginnen 🙂IMG_0699En ik had weer is de verkeerde boeken meegenomen uit mijn kluis, waardoor ik foto’s moest vragen van het huiswerk voor Duits.

IMG_0703

Dit was mijn ontbijtje op donderdag, een tosti en dat broodje wat rechts ligt is een stukje stokbrood met zoute boter. IMG_0706

We hadden gym en ik was totaal in het zwart, en ik maakte deze prachtige spiegelfoto!IMG_0708

Na gym regende het verschrikkelijk hard, ik wilde niet dat mijn haar nat werd, dus heb met mijn sjaal als een soort hoofddoek op gefietst. Het meisje waarmee ik fietste zei dat ik net een leeuw leek, door de kleur van mijn sjaal!

IMG_0711

Op vrijdag maakte ik deze foto. En die staat eigenlijk heel goed voor wat ik die dag gedaan heb. We hebben namelijk de hele dag aan ons profielwerkstuk gezeten en deze foto heb ik gemaakt zodat als het niet goed ging met opslaan, we de tekst nog hadden!

IMG_0719

Dit gebeurt er als je ‘selfie’ camera het niet doet, en je weet niet waar het knopje zit van snapchat. Dan krijg je dit soort geweldig charmante foto’s!

IMG_0722

Ook gisteren zaten we aan pws, ik stuurde deze snap naar een vriendin die we hadden geïnterviewd voor ons pws!

Dit was mijn weekje! Een beetje saai wel, maar toch productief voor ons pws!

Hoe was jullie week?

Kus, Ella

Geef een reactie

