Hey allemaal,

Schermafbeelding 2015-11-26 om 16.44.50

Ik wil weer een soort nieuwe serie starten op mijn blog. Met de naam een ode aan… In deze serie schrijf ik een ode aan iemand die ik inspirerend, goed, geweldig, lief of wat dan ook vind. Het is eigenlijk een heel positief artikel over iemand of iets! Degene waar ik mee start, is niet iemand die ik persoonlijk ken, maar het is Justin bieber!

Bij Justin Bieber was er altijd een kant die helemaal hotel de botel van hem was, de beliebers of een kant die hem verschrikkelijk vond, de haters. De muziek van Bieber werd gezien als iets waarvan het niet cool was om naar te luisteren.

Schermafbeelding 2015-11-26 om 16.47.11

Het nieuwe album van Justin Bieber, Purpose, vind ik echt geweldig. Ik was nooit echt heel erg fan van Justin Bieber, maar luisterde af en toe wel eens naar zijn liedjes. Zijn nieuwe album staat nu op repeat en vooral het liedje Love yourself is favoriet. Justin Bieber werd ontdekt via youtube door het label van Usher. Het liedje wat ik als eerste liedje van Justin Bieber hoorde was Baby, wat overigens niet helemaal mijn ding was. Ook werd het bieber kapsel helemaal hip.

Justin Bieber is een aantal keer negatief in het nieuws gekomen en daardoor gingen ook steeds meer mensen negatief over hem denken. Toen hij een soort comeback maakte met het nummer Where are ü now, waren heel veel mensen verrast door de kwaliteit van het nummer. Het laatste album van biebs, is voor mij 1 van zijn beste albums tot nu toe.

De reden waarom ik Justin Bieber nu ook helemaal leuk vind, is de carpool karaoke die hij met James Corden heeft opgenomen. Maar liefst twee keer deed hij daarin mee. Hierin zie je zijn grappige kant en James Corden is natuurlijk ook hilarisch! Ik deel ze even hieronder!

Nummer 1

Nummer 2

Kortom, Justin Bieber heeft een geweldig album gemaakt en ik kan niet wachten tot hij misschien weer naar Nederland komt voor een concert, want dan sta ik in de rij voor kaartjes!

Kus, Ella

Laat in de comments weten wat je van deze nieuwe serie vind!

Een gedachte over “Een ode aan… Justin Bieber

Geef een reactie

