Hey allemaal,

Deze week maakte ik best een aantal foto’s! Ik moest volleyballen, nam de telefoon van mijn vader over en fotografeerde vooral veel eten!

Maandag maakte op weg naar school deze twee foto’s! De eerste foto ging eigenlijk per ongeluk omdat ik mijn telefoon nog even goed moest vastpakken voor de foto er naast, want het was eindelijk een beetje mooi weer!

IMG_0739

Ik maakte als lunch deze wraps met avocado en tomaat, het recept vind je hier!IMG_0743

S’avonds moest ik trainen voor volleybal. Deze foto maakte ik toen ik met de one direction koptelefoon van mijn zusje muziek zat te luisteren. Ik had namelijk eindelijk mijn vest wat we met het hele team hebben gekocht voor de teamspirit. IMG_0745

En ik luisterde of course naar mijn favoriete nummer op het moment, love yourself van Justin Bieber!

Links zie je mijn ‘ik ben net wakker’ hoofd. Rechts mijn ontbijtje van die dag, ontbijtkoek en een boterham met pindakaas.

IMG_0751

Dit ziet er echt alles behalve lekker uit, maar het was wel heel lekker! Het was pompoentaart met champignons en pompoen of course! Dit was woensdag!

IMG_0752

Ik maakte een mislukte foto van de zonsopgang! Want op donderdag is het ook altijd lekker vroeg op staan!IMG_0753

Gelukkig was ik wel vroeg uit, vanwege het 40 min rooster. Ik keek naar een aantal video’s van de James Corden late late show.IMG_0754

Het was deze week collecte week voor de ms stichting, dus liep ik op maandag en woensdag met de collectebus rond.IMG_0755

Ook speelde ik veel Candy crush soda! Het blijft een leuk spelletje.

Op vrijdag was ik alweer heel vroeg uit! Ik had namelijk maar 40 minuten les! S’avonds had ik een wedstrijd in Nieuw-Vennep. Dus ik was in volledige sport outfit. In de zaal was het bloedheet, dus ik at na de wedstrijd een ijsje als verkoeling.

Linksboven zie je mijn hoofd omdat ik weer een frontcamera heb die het doet! Ik heb namelijk de Iphone 5s van mijn vader overgenomen, hij heeft nu de Iphone 6s. Linksonder is 1 van de foto’s die ik maakte van mijn zusje terwijl we aan het wachten waren op onze patat, we hadden een soort snapchat fotoshoot 🙂

Rechts zie je mijn achtergrond van mijn toegangsscherm op mijn nieuwe Iphone! Daar wordt ik blij van!

Dit was mijn week! De laatste week van november alweer! Vandaag ga ik uit eten omdat mijn opa&oma 48 jaar getrouwd zijn morgen! Ik ben wel van plan om door te gaan met deze rubriek op zondag, maar laat weten of ik dat moet doen of niet in de comments!

Kus, Ella

Geef een reactie

