Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een ode. Dit keer ga het hebben over mijn ode aan youtube. Ik deel ook mijn twijfels om een youtube kanaal te beginnen!

Ik houd van youtube video’s dus ik zou het ook heel leuk vinden om youtube video’s te gaan maken! Het enige waar ik over twijfel is of ik wel genoeg tijd heb om een video op te nemen en te bewerken enz. Ook ben ik bang voor gesprek aan informatie voor video’s. Als ik ga beginnen aan youtube, wil ik eigenlijk meteen 1 video in de week maken. Ik denk dat mijn youtube kanaal er wel gaat komen. Ik moet er gewoon nog steeds over nadenken wat ik nou wil gaan doen met youtube. Wil ik gaan vloggen, wil ik lifestyle video’s gaan maken of juist van alles wat? Dat zijn de vragen die ik heb voor mezelf. Ik denk dat ik van alles wat wil gaan doen. Dan kan ik in ieder geval allerlei kanten op. Wat mij ook leuk lijkt, is om samen met iemand een youtube kanaal te starten. Dan leg je de verantwoordelijkheid niet alleen bij jezelf en dan is het leuker om te filmen. Maar ja, met wie zou ik dan video’s moeten gaan opnemen. Mijn favoriete soort video’s op youtube zijn (reis)vlogs. Ik wil daarom in de kerstvakantie als ik naar Lanzarote ga ook gaan filmen om een reisvideo te maken. Als jullie tips hebben over wat ik zou kunnen doen, laat het zeker weten in de comments!

Schermafbeelding 2015-11-29 om 23.36.34

Youtube is tegenwoordig steeds populairder. Er zijn vele bekende youtubers die ook steeds vaker op televisie komen en er is nu zelfs een zender waar youtubeseries worden uitgezonden: S1tv! Ik besteed eigenlijk veel te veel tijd aan het kijken van video’s op youtube, maar er valt ook zeker veel te leren op youtube. Zo heb ik zeker al een aantal video’s gekeken om te zien of ik wel ‘geschikt’ ben om een youtube kanaal te beginnen! Er zijn op het moment zoveel verschillende youtube kanalen, dat je iets heel bijzonders moet hebben om er echt uit te springen. Ik snap dat als ik met youtube begin, ik niet meteen duizenden abonnees heb, maar ik wil mij wel een soort van onderscheiden van andere mensen zodat ik opval, ook al is dat nog zo moeilijk in deze youtube tijd.

Omdat dit een ode aan youtube is, wil ik hieronder mijn favoriete video’s van het moment laten zien!

Carlijn&Merle- Love yourself (cover Justin Bieber)

Omdat ik dit nummer helemaal geweldig vind en deze meiden ook heel leuk zijn. Is de combinatie al helemaal top! Deze twee meiden verdienen echt meer abonnees voor hun mooie zang, dus neem hier een kijkje voor hun kanaal!

Als we nog even in de muzieksfeer blijven, deze nieuwe cover van Teske de Schepper vind ik ook heel leuk!

Teske – Lievelings

Check ook haar cover van het nummer Niemand, origineel van Ronnie Flex. Ik vind het originele nummer niet geweldig maar deze versie kan ik zeker waarderen.

Dan gaan we nu over naar een geweldige reisvlog, deze is van Claire van Trendgloss. Ze maakt echt geweldige reisvideo’s dit is de eerste van haar Shanghai serie, op haar kanaal vind je de andere!

Dit is denk ik wel mijn absolute favoriet. Dit is niet van een youtube kanaal wat ik volg, maar het is Adele als Jenny!

Als jij ook zo van youtube houdt, laat het weten en help met mijn beslissing of ik nou moet gaan beginnen met youtube of niet! Thanks voor reading!

Kus, Ella

Geef een reactie

