Omdat Sinterklaas er natuurlijk bijna aan komt en sommige mensen niet zo op tijd zijn met het maken van een surprise (ik) dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om wat tips te delen over leuke sintcadeautjes onder de 10 euro! Aankomende vrijdag komt er ook nog een artikel online wat gerelateerd is aan Sinterklaas! Het zijn over het algemeen vrouwelijke cadeautjes.

Voor de beautyliefhebber

Als jij het lootje hebt getrokken van een echte beauty liefhebber, kun je onder de 10 euro vooral gaan voor lipstick of nagellak. Dit zijn meestal de goedkoopste opties als je iets op de beautyafdeling koopt. Catrice heeft een herfstcollectie uitgebracht: FALLosophy en daarin zitten prachtige kleurtjes! Ik heb twee kleurtjes op mijn lijstje staan!

De lipsticks kosten €4,59 per stuk en ze zijn te koop bij Kruidvat/of online hier en hier!

Voor de fashionfreak

Als je een echte fashiongirl hebt getrokken bij je lootje, kun je kijken naar winter accessoires. Zoals een leuke muts, handschoenen of sjaals. Je kan ook kijken naar sieraden of sokken. Ik heb comfy socks op mijn lijstje staan. Dat is altijd lekker in de winter. Ook zag ik een leuke muts bij Forever 21!

De muts is 8 euro vind je hier en de sokken vind je hier voor 8 euro!

Voor de telefoonverslaafde

Je hebt natuurlijk ook nog degene die vast zit aan haar telefoon. Het perfecte cadeau is dan natuurlijk een accessoire voor haar telefoon! Je kan gaan voor een hoesje of een paar oortjes. Bij Pull&Bear kwam ik dit leuke hoesje tegen, simpel maar wel overal mee te combineren!

Schermafbeelding 2015-12-01 om 21.22.32.png

Het hoesje is verkrijgbaar voor Iphone 5,Iphone 6 en Iphone 6 plus. Er is ook een variant voor Samsung galaxy s5 en galaxy s6! Het hoesje vind je hier en je betaalt er 7 euro voor!

Voor de planner

Misschien heb jij wel iemand die helemaal in de ban is van notitieboekjes en planningen maken. Dan kun je natuurlijk gaan voor rolletjes washi tape of een mooi notitieboekje!

Links zie een leuke kerstvariant van washitape en rechts zie je 3-pak A6 notitieboekjes. Deze artikelen zijn allebei van Hema, de washitape is 1 euro, helaas momenteel uitverkocht in de webshop maar misschien wel in de winkel verkrijgbaar. De notitieboekjes zijn €2,50.

Dit waren mijn last minute cadeau tips onder de 10 euro voor Sinterklaas.  Natuurlijk kun je deze dingen ook voor kerst vragen als je dat wil. Als je echt geen idee hebt wat je moet geven, met een chocoladeletter zit je volgens mij altijd goed!

Laat in de reacties wat jij voor type bent! Tot vrijdag!

Kus, Ella

Een gedachte over “Last minute cadeau tips voor sinterklaas

Geef een reactie

