Deze week kreeg ik schoencadeautjes van de sint, ik moest een volleybalwedstrijd spelen en zag weer een prachtige zonsondergang! Kijk hieronder mee met mijn week!

 IMG_0780

Op zondag gingen we uit eten met de hele familie omdat mijn opa&oma 48 jaar getrouwd waren! Ik had voor de gelegenheid mijn rokje (boohoo) uit de kast getrokken! Jas is van V&D, tas van Paul’s Boutique

IMG_0793

We aten bij Eetze in Aalsmeer, dit was mijn toetje!

IMG_0796

Mijn ontbijtje op maandagochtend, het was lekker!IMG_0797

Ik kreeg een pakketje binnen van Forever 21, met twee hele leuke jasjes! Laat ik nog zien!IMG_0798

Dit was het avondeten!

IMG_0813

Dinsdag in de pauze met 1 van mijn nieuwe jasjes van Forever 21!

IMG_0812

IMG_0816

De zonsondergang was prachtig op dinsdag! Ik maakte eerst een gewone foto en daarna de springfoto van de challenge van Iamtheknees. De enige terwijl het de bedoeling was dat er elke dag een springfoto op mijn Instagram kwam!IMG_0814

Ik had ook nog training voor volleybal, de tas was weer snel gepakt!

Links zie je de december challenge van Iamtheknees, rechts mijn ‘I woke up like this’ hoofd als ik het 1e begin!

IMG_0823

Aantekeningen van Engels die ik voor Engels moest doorsturen!

Ik droeg op donderdag lipstick, Hema Soft Matt lipbalm kleur 02

IMG_0846

Lunch! Ik was vroeg uit en at als lunch een boterham met groene pesto en tomaat.IMG_0848

S’ochtends had ik de kapotte sinterklaas in mijn tas (mijn schoenen staan altijd boven) en een Chocoladeletter op bed!

I love snapchat! Eerst had ik nog big hair, toen toch maar vast, want ik moest weer volleyballen! Helaas flink verloren:(

IMG_0855

En gelukkig na even uitslapen weer klaar om naar school te gaan!

Vrijdag was het ook prachtig weer, en dus ook een mooie zonsondergang! Allebei gemaakt tijdens het fietsen.

Zaterdag heb ik geen enkele foto gemaakt! Ik maakte mijn surprise en gedicht af en had een heel lui dagje!

Kus, Ella

Hoe was jullie week?

Een gedachte over “Heel veel eten Weekly update #5

Geef een reactie

