Gisteren maakte ik weer een keer outfitfoto’s! Ik was al vroeg op pad met Jaimy, want we gingen naar de film Fashionchicks om half 11 s’ochtends! Omdat we naar Amsterdam gingen, vond ik het wel een goed idee om even outfitfoto’s te maken bij de Amsterdamse grachten! Dit was nog best wel awkward aangezien er om de 3 minuten een rondvaartboot met toeristen langs kwam varen!

 IMG_0928

IMG_0914

IMG_0929

IMG_0932

IMG_0938

IMG_0898

Fashion Chicks was echt super leuk! Het enige minpuntje was dat er soms een beetje te overdreven geacteerd werd. Oh en je hebt na de film de hele tijd een liedje van bbrave in je hoofd! Na de film zijn we gaan shoppen in Amsterdam, ik heb wat dingetjes gekocht maar dat ga ik nog een andere keer laten zien in een shoplog.

Terwijl we aan het foto’s maken waren, was ik de hele tijd aan het opletten of er geen mensen langskwamen. En de springfoto maakte ik voor instagram omdat Iamtheknees een december challenge heeft bedacht waar je elke dag een ander soort springfoto upload op instagram. Dit is mijn tweede foto omdat ik gewoon telkens een paar dagen oversla!

S’avonds vierde ik Sinterklaas met de hele familie! We hadden al heel vroeg lootjes getrokken en ik had mijn zusje. Ik maakte uiteindelijke en sjerp voor haar waardoor ze Miss Nederland was! Ik kreeg een surprise van mijn oma. Ze maakte 1 rode schoen, omdat ze de schoenen die ik bij de vorige oufitpost op het strand liet zien, op sinterklaasschoentjes vond lijken.

En dit zat er in mijn schoen:

IMG_0941

Een lipstick van Catrice, de kleur M’attraction, enorm rood. Laat even weten of je een review wil!IMG_0942

Warme sokken, want die zijn wel fijn in de winter! Ik kreeg deze met stipjes en een grijze variant.IMG_0943

En natuurlijk een reep Tony Chocolonely Caramel zeezout. Dit is gewoon hemels!

Jas – V&D

Jasje – Life in Progress via Forever 21

Shirt – Pull&Bear

Broek- H&M

Tas- Paul’s Boutique

Schoenen – Nike

Hoe was jullie zondag?

2 gedachtes over “Outfit: Schaamteloos poseren aan de gracht

Geef een reactie

