Omdat december al een aantal dagen is begonnen vond ik het wel weer tijd om mijn doelen van deze maand te bespreken! De laatste maand van het jaar is begonnen en ondanks dat het enorm cliché klinkt wil ik toch even zeggen dat dit jaar weer razendsnel voorbij is gegaan! Ik blik eerst nog even terug op mijn doelen van vorige maand!

Minstens 4 keer per week sporten

Dit is niet helemaal gelukt! Gym is 2 keer uitgevallen doordat we 40 minuten rooster hadden en ik heb daarnaast niet extra gesport daarom heb ik deze maand een herkansing!

Een mooie surprise maken voor sinterklaas

Dit is naar mijn mening wel gelukt. Ik had mijn zusje als lootje getrokken en na lang nadenken heb ik een soort clutch gemaakt met essentials die ze nodig zou hebben als ze Miss Nederland zou worden. Omdat ik mijn zusje heel mooi vind! De surprise was misschien niet heel bijzonder qua uiterlijk maar het was wel leuk!

Een vierde blogpost in de week op zondag

Dit is goed bevallen! In het begin lukte het even niet maar later ging her prima! Hier ga ik zeker mee door.

Zoveel mogelijk vegetarisch eten

Afgezien van avondeten heb ik volledig vegetarisch gegeten! Dus het moet gaan lukken aankomende maand!

Dan nu mijn doelen voor december!

Mijn 30 days challenge halen

Schermafbeelding 2015-12-08 om 21.31.44

Ik ben weer begonnen met een challenge waarbij je elke dag je buikspieren traint! Vandaag heb ik de eerste dag gehad! Die viel gelukkig erg mee! Maar wil ik zeker gaan volhouden zodat ik er bij mijn gala geweldig uitzie! Voor als je de challenge ook wil aangaan, hierboven vind je de challenge die ik doe!

Een reisvideo maken van mijn vakantie naar Lanzarote

Schermafbeelding 2015-11-29 om 23.36.34

Omdat ik al zolang zit te twijfelen over het beginnen met youtube. Vond ik het een leuk idee om tijdens mijn vakantie in Lanzarote dingen te gaan filmen en daar een video van te maken. Wie weet wordt dat dan wel mijn eerste echte video!

Pws afronden

Het profielwerkstuk moet op 5 januari worden ingeleverd. En mijn doel is om het voor die 5e januari al af te hebben! We hebben voor onze conceptversie al een 8,9 in de pocket, waar ik super blij mee ben. En we gaan hopelijk een net zo goed cijfer halen voor onze defintieve versie!

Dit waren mijn doelen van december!

Kus, Ella

Wat zijn jouw doelen van deze maand?

5 gedachtes over “December goals

Geef een reactie

