Ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie! Het is een tag met 25 random vragen die over van alles kunnen gaan. Ik kwam hem tegen bij Myinspirationlookbook. Dus laten we maar snel beginnen!

Heb je huisdieren?

Nee, helaas niet! Mijn vader heeft een allergie voor harige dieren dus de enige huisdieren die ik ooit gehad heb zijn vissen!

Noem 3 dingen die nu het dichtste bij je liggen

  1. mini Ipad
  2. een banaan
  3. permanent marker

Op dat moment schreef ik mijn blogpost op papier!:)

Hoe is het weer nu?

IMG_0898

Vandaag overdag was het erg grijs, helaas. Er stond veel wind en het was best wel koud! Net zo grijs als hierboven!

Rijd, je, en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?

IMG_0723

Ja, ik rijd op de fiets, daarbij heb ik nog nooit een ongeluk gehad. Dat is echt een wonder, eant ik ben een enorme kluns!

Hoe laat was je vanochtend wakker?

Kwart voor 7, lekker het 1e uur naar school!

Wanner heb je voor het laatst gedoucht?

Vanmorgen

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Schermafbeelding 2015-12-11 om 09.35.43

FashionChicks!  Erg leuke film, soms een beetje overdreven geacteerd, het is een mix tussen mean girls en The Devil wears Prada!

Wat staat er in je laatste appje?

‘Hahaha’

Wat is je ringtone?

Geen idee! Als ik wordt gebeld staat mijn telefoon altijd op stil en als ik opneem is het al helemaal bijzonder, dan moet ik net op mijn telefoon kijken! 🙂

Ben je weleens in ander land dan Nederland geweest?

Jaa! Onder andere in België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Groot-Brittannië, Australië, Maleisië, China (voor 12 uur) en ik ga komende kerst naar Lanzarote!

Waar doe je je boodschappen?

Meestal doet mijn moeder boodschappen, soms vergeet ze wat mee te nemen! Dus dan haal ik het bij Deen of Albert Heijn!

Heb je ooit medicijnen geslikt om in slaap te komen?

Nee, meestal val ik redelijk snel in slaap! En wordt ik ook veel te lastig weer wakker 🙂

Hoeveel broers en zussen heb je?

IMG_0767

Ik heb 1 zusje van 14 jaar!

Heb je een computer of laptop?

Ja, ik heb een laptop, een macbook pro die ik deel met mijn zusje

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Ik wordt op 21 september 2016 17 jaar!

Draag je een bril of lenzen?

Ja, ik draag lenzen, zonder zie ik ook nog wel wat, maar om kleine letters te lezen heb ik het toch echt wel nodig.

Verf je je haar?

Nee, maar als ik het een keer zou gaan verven zou ik gaan voor iets met balayage.

Wat ben je van plan vandaag te doen?

Op het moment dat ik dit schrijf is het donderdagavond maar vandaag (vrijdag) ga ik krantjes rondbrengen, naar school en ideeën bedenken voor blogposts!

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ik had vanmiddag tranen in mijn ogen van deze video! Ik weet niet of dat onder huilen gerekend wordt maar toch!

Wat is je favoriete pizzabeleg?

Schermafbeelding 2015-12-11 om 09.38.06.png

Mozzarella/Tomaat/Basilicum of Tonijn/Ui

Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Als ik moet kiezen, een cheeseburger.

Heb je weleens een nachtje doorgehaald?

Jep, laatst nog met het 36 uur wakker blijven en daarvoor bij de filmnacht op school!

Wat is de kleur van je ogen?

IMG_0470 (1)

Blauw!

Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

Jazeker, Coca Cola is favoriet. Maar ik drink liever Ice Tea!

Dit was de 25 question Tag, nu zijn jullie weer wat meer over mij te weten te komen! Als je in het zoekbalkje op mijn site zoekt op tag vind je nog meer tags als je meer van me wilt weten:) Fijn Weekend!

Je mag de tag gerust overnemen op je eigen blog!

Kus, Ella

Een gedachte over “25 questions Tag

Geef een reactie

