Deze week was mijn opa jarig, fotografeerde ik stenen en we haalden de kerstboom in huis! Kijk je mee?

Vorige week zondag ging ik met Jaimy naar de film Fashionchicks! Hier schreef ik maandag al een artikeltje over! De Amsterdamse Kalverstraat was al klaar voor kerst met de mooie versiering!IMG_0867

IMG_0898

IMG_0901

Dit was de surprise die mijn opa kreeg! Het is de box van mijn nichtje omdat hij daar nogal wat struggles mee had gehad! De surprise was gemaakt door mijn tante!

Op maandag heb ik standaard drie tussenuren, dus ik lunchte thuis met een boterham met pindakaas en een boterham met pesto en tomaat.Ik maakte ook nog deze selfie met de sjaal van mijn vader, want ik had een trui aan met een blote hals, dus ik kreeg een koude nek en dit was de oplossing!

IMG_0951

Ik ben op maandag altijd om kwart over 4 klaar op school en omdat het maandag mooi weer was pakte ik op de fiets deze mooie zonsondergang mee!

Ik kreeg op dinsdag het vlogazine van Fashionista binnen! Dus op woensdagochtend zat ik bij het ontbijt lekker te lezen! Op woensdag begin ik het 1e uur en dan zie ik er helaas nog niet zo wakker uit!

IMG_0961

En het was nog zo donker toen ik wegfietste!

IMG_0964

Het 4e uur had ik een tussenuur en ging ik langs de Deen met twee vriendinnetjes! We kwamen daar deze bijzondere m&m’s soorten tegen! Die met pindakaas was echt heel lekker, ik houd van pindakaas! Die met Birthdaycake vond ik niet heel bijzonder, hij was alleen iets romiger dan een gewone M&M.

We hadden een stenen PO bij Aardrijkskunde, dus toen stonden er opeens stenenfoto’s tussen mijn filmrol 🙂

We kregen ons cijfer terug van onze pws conceptversie, en we hadden gewoon een 8,9 de blijdschap is wel af te lezen van het gesprek wat we hadden:)

Dinsdagavond hadden mijn vader en zusje de kerstboom gehaald en woensdagavodn versierden we hem! En ja, hij staat scheef!

Op donderdag was ik veel bezig met Justin Bieber! Aangezien de kaartverkoop deze week start, ben ik met een groepje meiden gaan overleggen hoe we kaartjes kunnen bemachtigen en dat was nog een heel gedoe. Volgende week horen jullie of het gelukt is!

Donderdagvond keken we naar Expeditie Robinson, ik hoop dat Anna of Oscar de finale wint!

IMG_1016

Mijn galajurk kwam binnen, en zo ziet hij er uit! De jurk heeft ook een open rug maar die hebben we nog niet op de foto gezet want ik moet daarvoor nog even een speciale bh kopen! Ik ben er super blij mee!

IMG_1006

S’avonds keek ik naar zaalvoetbal van mijn pa, hij won met 6-4!

IMG_1007

Ik maakte een selfie met de kerstboom, soms heb je daar gewoon even zin in!IMG_1008

Ik keek weer bij voetbal, helaas verloor mijn vader nu met 4-3, hij stopte wel een penalty!IMG_1012

S’avonds vierde mijn opa zijn verjaardag en op deze foto ging mijn nichtje hetzelfde liggen als mijn zusje en dat zag er ultiem schattig uit!

Dit was mijn week! Hoe was jullie week en wat vinden jullie van mijn jurk, laat het weten in de comments! Nog 1 weekje en ik heb kerstvakantie!!

Kus, Ella

Een gedachte over “Sinterklaas & stenen Weekly update #6

Geef een reactie

