Deze week was de kaartverkoop voor het concert van Justin Bieber, ging ik heel veel filmen voor pws. We hadden kerstviering op school en nog veel meer! Kijk je mee naar mijn week?

Zondag ging ik shoppen met oma! Ze had een broek nodig. Toen oma geslaagd was gingen we nog even naar Kiko waar ik heel veel lipstick op mijn hand swatchte (is dat een woord?). Uiteindelijk kreeg ik 2 lipsticks, hier komt nog een review van online!

S’avonds hadden we de kaarsjes aangestoken voor de gezelligheid en speelde we een spelletje.

IMG_1021

Dit was een soort planning voor ons pws filmpje deze week! IMG_1068

Op maandag filmden we in het libellebos een stukje. Er kwamen heel veel honden langs en het was erg gezellig!

IMG_1096

Dinsdag was de presale van het Justin Bieber concert! Dus ik zat om half 4 al klaar om kaartjes te gaan bestellen samen met de dames hierboven! En uiteindelijk is het gelukt! We maakte deze poloroid foto als bewijs!

 IMG_1135

Woensdag maakte ik geen foto’s! Donderdag wel, ik swatchte deze rode lipstick. Die ik zelf niet zo mooi vond bij mezelf! Ik vind roze meer bij mij passen dan rood. Er komt nog een review online van deze lipstick!

IMG_1141

We namen weer wat stukjes op voor ons filmpje! Dit was een testfoto om te kijken of we goed in het beeld zaten! IMG_1142

Later op de dag gingen we nog aan de Amstel filmen. We hadden publiek want er zaten ook mensen op terrasjes! Het was erg grijs en er stond enorm veel wind!

S’avonds speelde we onze laatste volleybalwedstrijd van het eerste deel van het seizoen. En we wonnen! De eerste keer vandaar de enorme blijheid op die foto!

De andere foto was een screenshot van mijn bezoekers op vrijdag, een vriendinnetje van mij was benieuwd hoe het ging met mijn blog!

IMG_1154

Zaterdag was officieel de eerste dag van de vakantie, maar nog steeds was ik bezig met school. Voor geschiedenis moesten we na de vakantie een po inleveren. Deze foto maakte Jaimy terwijl ik druk aan het schrijven was!

Dit was mijn weekje! Aankomende week ga ik op vakantie en nog meer filmen voor pws! Dus waarschijnlijk heb ik dan veel meer foto’s.

Tot volgende week!

Kus, Ella

Geef een reactie

