Afgelopen week lunchte ik met Mei-Lin, filmde ik weer van alles voor pws en ik ging op vakantie naar Lanzarote! Bereid je voor op veel zonnige plaatjes!

 
Mijn toetje op zondag! We aten bij mijn opa en oma en keken naar Ajax!

 Later op de avond gingen we nog sjoelen!


Ik maakte een screenshot van mijn  scherm omdat 21:21 was op 21 december! I like!

 
Op dinsdag filmde ik voor pws en ging daarna lunchen in Amsterdam met Mei-Lin 

 S’avonds ging ik nog even naar Amstelveen om kerstcadeautjes te halen en toen kwamen we deze superleuke stoel tegen in de xenos!


Woensdag was weer lekker vroeg op om te filmen voor pws! Ik maakte wel dit mooie plaatje

 
Later op de dag was er ook nog een regenboog!

 
Testfoto voor het filmpje om te kijken of ik goed stond!

  Donderdag was het tijd voor vakantie! Deze foto maakte ik toen we in de auto stapte om naar Eindhoven airport te rijden!
 Hier stapte ik bijna het vliegtuig in!

 
Omdat we de dag voor kerst vlogen, kregen we een chocolaatje met fijne feestdagen!

  Op vrijdag was het eerste kerstdag! Hier een blije selfie!
 Ja er zit wat op mijn teen maar ik vind het een leuke foto!

 
Dit uitzicht maakte me heel blij!

 S’avonds aten we ons kerstdiner! Ook al voelde het niet heel kerstig!

 
Mijn outfit voor kerst! Jurk is van Comegetfashion, jasje van forever 21!

 Lekker zonnen bij het zwembad voor een bruine kleur! 

We gingen midgetgolven en toen we terug liepen maakte ik dit plaatje! Dit was zaterdag!

 
Nog meer zonnen en zwemmen op zondag! Ik maakte deze zonnige foto met ogen dicht! 

Later op zondag waren we nog op een uitkijkpunt! Waar ik het natuurlijk niet kon laten om een foto te maken!

Dit was mijn weekje! En we gaan nu de laatste week van 2015 in!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Zon, zee en kerst Weekly update #8

Geef een reactie

