Omdat het einde van het jaar in zicht is vond ik het toepasselijk om even een terugblik te werpen naar wat ik dit jaar allemaal heb gedaan! Daarom blik ik terug op de mooiste momenten in mijn 2015!

Ontmoeting met Teske

FullSizeRender (1)

Op 15 augustus werd ik verrast door Jeske met Teske😀 Ik denk dat ik nog nooit zo verrast ben geweest want ik had dit totaal niet aan zien komen! Als je het hele verhaal rondom deze gebeurtenis wil lezen, dan moet je even hier klikken!

London 

  

Ik wilde al heel lang een keertje naar Londen! Maar het was er voor mei 2015 nog niet van gekomen! Met school gingen we op werkweek en je mocht zelf kiezen waar je heen ging! En Londen was 1 van de keuzes! Dit was echt heel leuk! Een uitgebreid verslag vind je  hier

Sweet 16

  

Dit jaar werd ik 16! En dat moest gevierd worden! Met een groep meiden vierde ik mijn party in parijse (is dat een woord?) stijl! Dit was voor de verschrikkelijke gebeurtenis in Parijs. De dresscode was casual chic met streepjes en iedereen was in de goede style! Het was heel gezellig! De jurk die ik aan had is van Comegetfashion.

Hardlopen in het Amsterdamse bos!

   

  Het klinkt misschien een beetje gek maar ik heb dit jaar 2 keer mee gedaan aan een hardloopwedstrijd! Ik liep in het Amsterdamse bos de midzomernacht cross en ondanks dat het voor mijn gevoel helemaal niet goed ging werd ik 27e! De reden? Ik was 10 minuten te vroeg gestart en kwam daardoor als 1e vrouw binnen😂👍

Dit waren een paar van de mooiste momenten van dit jaar! Wat was jullie mooiste moment dit jaar?

Kus, Ella

Geef een reactie

