Heyyy, gelukkig nieuwjaar!! Het is 2016 en alle goede voornemens vliegen je nu al om de oren! Vandaar dat ik vandaag mijn doelen voor 2016 deel! Ik noem het liever doelen dan goede voornemens want dat klinkt gewoon meer gemotiveerd!

Vegetarisch eten!

img_1204

Het grootste doel voor 2016 is vegetarisch eten! Ik wil vanaf vandaag volledig vegetarisch gaan eten! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen en als het helemaal goed gaat ga ik er zo lang als ik wil mee door!

Kayla Itsines

Schermafbeelding 2015-12-31 om 18.12.07

Kayla Itsines is een programma waardoor je sterk en slank wordt! Ik vind mezelf niet dik, maar het lijkt mij gewoon een ultieme kick om een sixpack te hebben en beter te kunnen opdrukken! Daarom wil ik dit gaan proberen, en in combinatie met het vegetarisch eten gaat het volgens mij wel lukken!

Lekker doorgaan met bloggen!

Schermafbeelding 2015-12-31 om 18.12.51.png

Ik ben in februari 2015 gestart met bloggen en ik vind het heel leuk! Daarom ga ik er ook lekker mee door en ga ik proberen zoveel mogelijk kwalitatief goede blogposts online te zetten!

Starten met youtube

Schermafbeelding 2015-11-29 om 23.37.12

Ik wil een youtube kanaal starten naast mijn blog. Dit is een experiment want ik weet helemaal niet of het iets voor mij is! Dus als mijn eerste video online staat zal ik hem zeker delen op mijn blog!

Dit zijn mijn doelen voor 2016! Laat jouw doelen weten in de comments!

Kus, Ella

Geef een reactie

