Deze week was ik nog een aantal dagen in Lanzarote, ik maakte daar onder andere een tour om de mooiste plekjes van het eiland te bewonderen. Shoppen deden we ook nog een dagje! Op de 31e kwamen we weer terug naar Nederland om hier 2016 in te gaan! Dus kijk mee naar mijn week met vele foto’s!

IMG_1395

Op maandag maakte ik geen foto’s, gelukkig compenseerde ik dat door dinsdag enorm veel foto’s te maken! Ik laat een selectie zien van al die foto’s die ik maakte op dinsdag! Hierboven zie je een panorama van een uitzicht over Teguise als ik het goed zeg.IMG_1398

Lanzarote is een vulkanisch eiland dus we maakte met een bus een tour over de vulkanen.

IMG_1488

De eerste stop die we maakte met de bus was bij het huis van César Manrique. Deze man heeft een heel groot deel van het eiland ontworpen. Zijn huis is heel bijzonder omdat het is gemaakt in luchtbellen onder de grond. Als ik het goed begrepen heb. IMG_1490

OOTD! Shirt is van Mango, Rokje van Boohoo, Tas van Urban Outfitters en schoenen van Nike!

IMG_1493

IMG_1509

Natuur rondom het huis van César Manrique!IMG_1520

Dit is een plaatje uit het huis van Omar Sharif! Ook prachtig en ontworpen door Manrique!IMG_1536

Deze foto maakte mijn vader, we dronken wat bij het huis van Omar Sharif.

IMG_1546

Dit is een haan:) Deze kwamen we tegen  toen we stopte bij een molen waar een wijnproeverij was.

Op donderdag vlogen we weer terug naar Nederland! Op woensdag hebben we geshopt! Ik kocht onder andere bovenstaande zonnebril! Hij is van Pull&Bear! Omdat we vroeg op moesten maakte ik de foto linksboven omdat de zon nog niet eens op was!

IMG_1426

En toen vlogen we! Hier zie je goed het landschap van Lanzarote!

S’avonds was het oudejaarsavond! Outfit: Shirt is van Stradivarius, rokje is wederom van Boohoo, schoenen van Bershka!

IMG_1454

Vuurwerk!

IMG_1468

Processed with VSCOcam with b5 preset

Zaterdag had ik zin in krullen! Dus die maakte ik in mijn haar met de krultang!

S’avonds gingen we met de familie de boot op! We keken op het water naar het Amsterdam light festival!

Na de rondvaart, gingen we nog even wat eten! We aten bij Solo, het lag vlakbij het museumplein in Amsterdam! Ik at een pasta met pompoen en champignons en als toetje een New York Cheesecake met frambozenijs.  Was allebei heel lekker!

Dit was mijn weekje wel weer! Helaas begint aankomende week school weer! Maar ja, dat is maar zo!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Touren door Lanzarote & NYE Weekly update #9

Geef een reactie

