Vrijdag 8 januari was het zover! Mijn eindexamengala was namelijk op deze dag gepland! In deze blogpost laat ik je alle details van mijn outfit zien!

Dit was de look! De jurk die ik droeg heb ik gekocht bij Asos. Hij is van het merk Warehouse. Mijn horloge is van Guess.

FullSizeRender_1

IMG_1658

Dit waren de schoenen die ik droeg. Ik heb ze gekocht bij Dolcis, ze zijn van het merk Piure. Ze zijn 11 cm hoog, waardoor ik me heel lang voelde. En ik heb er de hele avond op gelopen met als gevolg het hele weekend pijn aan mijn voeten. Maar ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. Ik kocht ze in de sale voor €30,-

IMG_1637

IMG_1639

Dan mijn make-up! Dit zijn alle producten die ik heb gebruikt.

IMG_1641

IMG_1640

Als eerst dit product. Ik heb dit voor mijn verjaardag gekregen en het is dus een primer voor je lippen waardoor je lipstick beter blijft zitten. Hij is een beetje roze, maar ik heb niet het idee gehad dat mijn lipstick beter bleef zitten dan normaal.

IMG_1642

IMG_1643

Deze mascara gebruik ik al een tijdje! Ik schreef er ook al een review over! Die vind je hier!

Ik droeg deze oogschaduw op mijn gehele ooglid. Deze oogschaduw heb ik al heel lang en ik heb hem ooit gekocht bij DA drogist. Het is nummer 102, dus als ze hem nog hebben kun je daar naar vragen.

IMG_1646

Concealer voor alle oneffenheden! Deze is van Collection. Ik kocht deze concealer in Londen, hij is namelijk niet te koop in Nederland.

FullSizeRender_1

IMG_1648

Deze oogschaduw van Kiko. Hier heb ik ook een review over geschreven. Namelijk in dezelfde review als de mascara. Als je op dat linkje klikt vind je ook mijn review over dit product.

IMG_1622

Mijn haar heb ik laten doen door de kapper. Het zat aan de ene kant ingevlochten naar de zijkant. En is aan de andere kant gekruld met een stijltang.

IMG_1655

Parfum! Ik droeg deze bodysplash van Victoria’s Secret. Hij heet Passion Struck. En hij ruikt erg lekker.

Het gala was heel leuk, echt een ervaring op zich. Er zijn heel veel foto’s gemaakt, maar die staan nog niet op de site! De reden dat er vorige week geen artikelen online kwamen is omdat ik totaal inspiratieloos was. Soms gebeurt dat. Ook heb ik deze week toetsweek dus daar moest het één en ander voor gebeuren. Deze week komen de artikelen gewoon weer online. Als een soort goedmakertje van vorige week begin ik deze week met twee artikelen op maandag!

Als jullie nog leuke suggesties hebben voor een bepaald soort blogpost, let me know!

Kus, Ella

3 gedachtes over “Mijn gala outfit!

Geef een reactie

