Het was deze week helaas tijd om weer naar school te gaan! Het was een rustige week, zonder blogposts(hier leg ik vanmiddag meer over uit!) En aan het einde van de week had ik mijn gala op school!

Ik begin weer lekker met twee onbeschaamde selfies! Deze maakte ik voordat ik ging eten met een groepje vriendinnen om nog even alle feestdagen te vieren! De reden van deze foto: mijn haar zat best wel goed.

IMG_1601

Omdat mijn familie zonder mij pannenkoeken had gegeten op zondag, had ik wel een lekkere pannenkoek als ontbijt met appelstroop!

IMG_1606

een fotootje wat ik heb gestuurd naar een vriendinnetje, om te laten zien hoe ik geschiedenis leer.Ik ben nog niet helemaal begonnen, oeps

Dinsdag kreeg ik nog even deze prachtige foto’s doorgestuurd van mijn zusje! Gek poseren is altijd leuk toch?

IMG_1610

In de groepsapp van onze familie, had niemand zin om te typen.

IMG_1611

Deze schoenen wilde ik halen voor mijn gala, gelukkig waren ze er nog op donderdag toen ik heerlijk last-minute mijn schoenen haalde!

Screenshots van pinterest om te laten zien aan de kapper wat ik wilde met mijn haar.

IMG_1617

IMG_1618

Mooie plaatjes, omdat vrijdag de zon bedacht om te gaan schijnen! Daar houd ik van.

Zo zat mijn haar met mijn gala:)Ik was er erg blij mee. Er zat ook zeker genoeg haarlak in want mijn haar heeft de hele avond goed gezeten!

FullSizeRender

En dit was mijn look! Alle details van mijn outfit bespreek ik vanmiddag uitgebreid in een tweede artikel.

IMG_1629

Ik schreef me in voor de open dag van deze opleiding. Dit stuurde ik naar mijn vriendin waarmee ik ga, omdat ik daar niet geweest was.

IMG_1633

Ik kreeg gisteren deze foto binnen van mijn oom. Zo lief! Mijn nichtje met een toetje met mijn naam erop:)

FullSizeRender_1

En het ontbijtje van gisteren. Een Italiaanse bol met gesmolten kaas en scrambled eggs! Met een beker melk, een prima ontbijt voor een heerlijke zondagochtend.

Dit was mijn weekje wel weer! Vanmiddag komt er dus nog een artikel online. Tot vanmiddag!

Kus, Ella

Geef een reactie

