Deze week was het toetsweek, dus daar moest het één en ander voor gebeuren, daarnaast ging ik in de kou kijken bij mijn vader met voetbal en keken we naar Ajax!

IMG_1664

De week begon met deze heerlijke spaghetti die ik heel fotogeniek had gepresenteerd. 🙂

Aantekeningen voor Aardrijkskunde, die was ik namelijk kwijt geraakt, heel handig.

Dinsdag kreeg ik ook een heel leuk mailtje binnen waarin stond dat ik een winactie had gewonnen! Ik win nooit wat, morgen gebeurd het en misschien ga ik er nog wel een blogpost over schrijven.

IMG_1676

Dinsdagavond nog even skypen met Nerma om de laatste belangrijke vragen voor Engels door te nemen.IMG_1677

Woensdagochtend maakte ik deze (te) blije foto, omdat de toetsweek was begonnen. Ik zag er echt enorm wakker uit.

IMG_1678

Dit was woensdagavond toen ik naar Thamen fietste omdat ik ging helpen bij de scholenmarkt.

IMG_1679

En s’avonds weer even verder aan geschiedenis.

IMG_1682

Mijn avondeten op donderdag. Twee wraps met avocado en tomaat. En het gene wat ik in mijn hand houdt is een Javaanse stick. Een vegetarisch iets met haver en het smaakte naar saté. Allebei erg lekker!

IMG_1686

IMG_1685

IMG_1690

Vrijdag kwamen er nog nieuwe foto’s op de website van het gala. Dit waren er een paar daarvan!

Dit heeft te maken met een blogpost die waarschijnlijk morgen online komt!

IMG_1699

Op zaterdag keek ik bij mijn vader die moest keepen tegen Amstelveen! Het werd 2-2

IMG_1701

IMG_1703

Er was veel zon, helaas was het nog steeds erg koud!

IMG_1704

Mijn nichtje had dan ook een skipak aan tegen de kou, en ik vond dit een hele lieve foto van mijn zusje en mijn nichtje!

Na de wedstrijd wilde mijn nichtje de vlaggen dragen, ze was er wel snel klaar mee want ze zag een plas waar ze lekker in ging springen. Ze leek net een mini-astronautje in dat sterrenpak!

IMG_1707

Zaterdagavond gingen we uiteten. Deze foto stuurden we naar mijn moeder toen we bijna thuis waren uit voetbal.

IMG_1708

We aten bij Nice, dit restaurant ligt vlakbij de Kegel in Amstelveen.

IMG_1709

Dit was mijn voorgerecht. Een salade met gefrituurde feta, ik had nog nooit gefrituurde feta gegeten maar het was erg lekker!

IMG_1713

Dan mijn hoofdgerecht. Dit was een vegetarische pappadum, geen idee waarom het zo heet. Ik noem het maar een soort krokante wrap met een sausje, kaas en sla. Was ook lekker.

IMG_1714

En het toetje! Ik had een heerlijke brownie met kaneelijs en slagroom. Ik vond het bord waarop het geserveerd werd ook prachtig.

IMG_1716

Deze selfie maakte ik omdat het goed selfie licht was. We waren bij opa en oma om Ajax te kijken! Ik was weer lekker make-uploos!

IMG_1717

Mijn oma kijkt niet naar het voetbal, dus we speelden twee potjes Keezen! Ik won 1 keer en mijn zusje de andere keer.

IMG_1718

Ik kookte voor mezelf, de rest at namelijk Erwtensoep met vlees. Deze salade ging ik maken.

IMG_1721

Mooie zonsondergang toen ik onderweg was om boodschappen te doen.

IMG_1722

En dit was de uiteindelijke salade, goed geslaagd!

Dit was mijn week, weer met heel weinig blogposts, helaas. Mijn toetsweek is nu bijna voorbij dus als het goed is moet het deze week lukken om gewoon alle blogposts op tijd online te krijgen.

Kus, Ella

5 gedachtes over “Toetsweek & Food! Weekly Update #11

Geef een reactie

