Heyy leukerds,

Omdat ik al een keer genomineerd was voor de Liebster Award, vond ik het een beetje onzin om nog meer mensen te gaan nomineren! Inmiddels ben ik naast die ene nominatie nog drie keer genomineerd! Dus beantwoord ik de vragen van die leuke blogsters in deze blogpost. De vragen die ik heb gekregen komen van xmodeorakelsx, valerie van Thefoodshot(ik kan de site niet linken want ze heeft de site verwijderd als ik op de link klik) en Chantalle! Ik zet de vragen lekker door elkaar voor de variatie!

Wat is je droombaan?

Mijn droombaan is lerares op een leuke basisschool en daarnaast een succesvol blog & youtubekanaal!

Wat vind je het leukste aan bloggen?

Dat ik alles kan schrijven wat ik wil en dat het heerlijk ontspannend is. Al zou ik zin hebben om een blogpost over poep te schrijven, dan kan ik dat doen zonder dat ik aan iemand toestemming hoef te vragen. Ik vind het ook heel leuk dat ik mijn creativiteit kwijt kan in alles wat ik op mijn blog doe. Dus ik vind heel veel leuk aan bloggen!

Wat is je favoriete make-up product?

IMG_1183

Lipstick, dat kan je look enorm veranderen. Als ik een outfit aan heb waar niet zoveel kleur in voorkomt dan doe ik altijd een kleurrijke lipstick op, om de look wat fleuriger te maken.

Waarvoor mag men jou altijd wakker maken?

Pindakaas! Ik houd echt enorm van pindakaas!

Wie zou je voor 1 dag willen zijn?

Schermafbeelding 2016-01-18 om 22.22.19

Romee Strijd, ik ben echt benieuwd hoe zij met haar werk bij Victoria’s Secret omgaat en dat ze woon in New York vind ik ook enorm tof!

Wat is je mooiste kerst herinnering?

img_1326

Ehm.. goeie vraag! Ik denk dat mijn laatste kerst, een hele mooie herinnering is. Kerst vieren met mijn familie in de zon. Het was heel gek, maar wel een hele mooie herinnering.

Welke song heb je als laatste geluisterd?

Purpose van Justin Bieber

Waar wil je zeker eens geweest zijn in de wereld voor je sterft?

Moet ik echt 1 plek kiezen? Ik ga voor Zuid-Afrika, New York en Tokyo!

Welke vakantiebestemming staat er bij jou op nummer 1?

In ieder geval een warm land, met gezellige mensen, strand en leuke jongens:) Dan maakt het me niet zoveel uit waar ik heen ga!

Wat is je laatste miskoop?

Ik doe eigenlijk bijna nooit miskopen, maar ik denk dat dat een roze petje met Barcelona erop is. Die heb ik gekocht toen ik een uur moest wachten in de bloedhete zon, toen was het heel handig maar hij staat me gewoon niet zo goed 🙂

Wat is je verborgen talent?

Ik heb geen enkel idee, dus daarom heb ik wat vriendinnetjes gevraagd!Ik kan goed tekenen volgens Denise (volg haar blog ook even!), ik ben goed in talen volgens Mei-Lin, ik kan goed makeuppen volgens Rochelle(ook zij heeft een hele leuke blog!), ik zorg er voor dat als ik lach, dat andere mensen dan ook moeten lachen volgens Lisa.

In welke landen ben je al geweest?

IMG_1701

Nederland :), België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Groot-Brittannië, Australië, Griekenland, Duitsland, Maleisië, China en Gibraltar

Dit was een deel van de vragen! Vanmiddag komt het tweede deel online, omdat dit artikel anders enorm lang is.

Kus, Ella

4 gedachtes over “Liebster Award vraagjes! #1

  1. Aah jij bent dus ook zo gek op pindakaas! Ik ook en ik ken bijna niemand anders die dat ook lekker vindt haha. Heel leuk beantwoord en ik ben vanmiddag benieuwd naar het volgende deel!

    Like

Geef een reactie

