Het tweede deel van de vragen die ik kreeg bij mijn nominaties van de Liebster Award!

Wie is volgens jou de succesvolste blogger op dit moment?

Schermafbeelding 2016-01-18 om 22.35.04

Jiami, ik bewonder haar gewoon! Hoe ze op haar leeftijd, al zoveel heeft bereikt. Haar website ziet er echt prachtig uit en ik ga haar vandaag ontmoeten!

Wat is je lievelingsgerecht?

Wraps met wat dan ook erop!

Wat staat er bovenaan op je bucketlist?

In een luchtballon met de liefde van mijn leven, die ik nog moet vinden 🙂

Waar wordt je blij van?

Schermafbeelding 2015-11-03 om 16.49.49

Het geven van cadeautjes, 4 Beyoncé van Todrick Hall, mooi weer, vakantie, spontane momenten, bloggen en nog veel meer!

Als je 1 miljoen euro had, wat zou je als eerst gaan doen met het geld?

Een weekend weg met de leukste vriendinnetjes en dan het hele weekend shoppen, uitslapen en nog meer leuke dingen.

Wat is je favoriete winkel?

Schermafbeelding 2015-11-12 om 22.06.53

Op welke blogpost ben je het meest trots?

IMG_0480

Ik denk de Kiko-makeup testen blogpost, omdat ik daar heel veel tijd heb in gestoken en ik vond het goed gelukte foto’s!

Hoe ziet een dagplanning van jou eruit?

Dat ligt eraan of het een doordeweekse dag is of in het weekend. Op een doordeweekse dag ga ik naar school, kijk ik een aantal youtube video’s en maak ik huiswerk voor de dagen er na, soms komt netflix daar ook nog bij 🙂

Waar verheug je je het meest op, kerst of nieuwjaar?

Dat duurt nu nog wel erg lang, ik kreeg deze vragen voor kerst en nieuwjaar dus in die tijd had ik waarschijnlijk kerst gezegd omdat ik toen op Lanzarote zat!

Wat vind jij onmisbaar in je leven?

Familie, vrienden en vrijheid/geluk.

Wat zijn jou goede voornemens voor dit jaar?

Vegetarische eten, beginnen met Kayla Itsines, lekker doorgaan met bloggen en starten met youtube.

Wat raad je beginnende bloggers niet aan?

Om te hard van stapel te lopen en te verwachten dat je meteen heel veel lezers hebt. Begin alleen een blog als je dat zelf wil en niet om bekend te worden.

Wat maakt je echt gelukkig?

De dingen waar ik blij van wordt.

Wat betekent ons land, Nederland voor jou?

Nederland betekent voor mij dat ik kan zijn wie ik ben en het is het land waar ik me het meeste thuis voel.

Wat was je favoriete tv programma toen je nog op de basisschool zat?

Spangas denk ik, dat kijk ik nu nog steeds als ik daar zin in heb 🙂

Wie is jouw favoriete vlogger?

FullSizeRender (1)

Teske de Schepper.

Ik hoop dat jullie weer meer van mij te weten zijn gekomen! Ik ga zelf niet anderen taggen omdat ik dat al een keer eerder gedaan heb! Dus ik zie jullie morgen weer bij een nieuwe blogpost!

3 gedachtes over “Liebster award vraagjes! #2

Geef een reactie

