Hallootjes,

Na een hele lange tijd zonder blogposts, schrijf ik vandaag een best wel bijzondere blogpost, want mijn blog bestaat precies vandaag 1 jaar! Vorig jaar ben ik gestart met bloggen en ondanks dat ik de laatste drie weken bijna niks gepost heb vind ik het nog steeds hartstikke leuk om te doen! In deze blogpost deel ik nog wat outfitfoto’s van een paar weekjes terug toen ik in Amsterdam was met een leuk vriendinnetje!

IMG_1791

IMG_1766

IMG_1764

IMG_1797

Dit zijn de foto’s waar mijn gehele outfit op stond! De trui heb ik gekocht toen ik in Lanzarote was. Hij is van het merk Lefties, wat ik zelf nog niet kende. Ik vind hem erg leuk, doordat de trui heel simpel is maar door het patroontje erin toch iets anders is. Oja, die donkere foto’s vond ik leuk, toen hadden we nog niet de juiste lichtinstellingen. Naast deze foto’s heb ik ook nog wat foto’s waar ik moeilijk mijn lach kon inhouden, dat ging hierboven al heel goed.

IMG_1794

IMG_1785

IMG_1801

Ik had het trouwens een beetje koud, want het was rond de 3 graden!

Ik wil in deze blogpost ook nog even iets anders bespreken! Ik ga namelijk iets anders posten. Ik wil vanaf deze week een blogpost op maandag, vrijdag en zondag doen. Ik haal de woensdag eruit, omdat ik het steeds drukker heb met school en als ik meer tijd heb dan kan het zijn dat er meer blogposts online komen!

Bedankt voor het lezen, dit hele jaar en ik hoop nog vele jaren te gaan! Als je nog ideetjes hebt voor leuke blogposts, laat het weten in de comments!

Kus, Ella

Outfit details:

Trui - Lefties
Broek - H&M
Schoenen - Nike
Jas - V&D


		
3 gedachtes over “Chocellaatje bestaat 1 jaar!

Geef een reactie

