In het kader van Valentijn zat ik als single is te kijken naar wat ik nou eigenlijk voor iemand zoek. Omdat ik daar nu alle tijd voor heb om over na te denken, stelde ik een lijstje samen met wat mijn “perfect boyfriend” zou moeten hebben. Dit moet je met een korreltje zout lezen want ik weet natuurlijk nooit of ik iemand ga vinden die aan al deze eisen voldoet. Laten we beginnen!

hartjes-de-duif

De jongen van mijn dromen is langer dan ik ben, hij heeft hele mooie ogen (de kleur van zijn ogen maakt mij niet zoveel uit), zijn haar is niet te kort maar ook niet te lang en zit perfect zonder dat hij uren voor de spiegel heeft gestaan om het zo te krijgen. Hij ziet er altijd goed uit, zelfs in een joggingbroek en sweater. Als hij met vrienden aan het praten is en jij loopt langs, maakt hij oogcontact en kijkt heel lief naar je zonder zich te schamen. Hij heeft de leukste lach en maakt mij altijd aan het lachen. Waardoor hij dus ook goede humor heeft. Hij moet lekker ruiken!

Hij moet zich niet anders voordoen als hij is, dus gewoon zichzelf zijn. Hij is behulpzaam naar anderen toe en niet arrogant, maar wel zelfverzekerd. Als we een gesprek voeren, heeft hij interesse in wat ik aan het vertellen ben en hij vertelt ook alles wat hij wilt vertellen aan mij. Ik vind het leuk als hij sociaal is naar anderen en daardoor ook anders is dan andere jongens.

Dit was het wel zo’n beetje! Erg leuk om over na te denken en wie weet vind ik ooit deze jongen! Vrijwilligers zijn welkom, hahahaha!

Hoe ziet jullie perfecte jongen/meisje eruit?

Kus, Ella

Geef een reactie

