Ik heb eindelijk weer een overzichtje van mijn week voor jullie. Na 3 weken geen blogpost op zondag, krijgen jullie er vandaag gewoon 2! Eerst het overzicht van de week en vanmiddag komt er een valentijns gerelateerde blogpost online om 15:00! Deze week begon ik heel sportief, ik deed een meeloopdag in Utrecht en er waren twee leuke vriendinnetjes jarig!

Ik begon deze week sportief, door 1 van mijn goede voornemens toe te passen. Namelijk Kayla Itsines. Links zie je het schema wat ik moet aanhouden en rechts zie je mijn before foto. De sportbeha is van Adidas en het broekje is van (ik kom even niet op de naam)

IMG_1913

De workout was pittig, het was voor mijn benen en ik heb nog de hele week met vreselijke spierpijn rondgelopen dus daar moet ik nog even een aan wennen. Ik heb de workouts op woensdag en vrijdag overgeslagen dus we gaan deze week opnieuw beginnen op een andere volgorde!

Op dinsdag had ik een sollicitatie gesprek bij de Kruidvat, dus ik dacht dat het wel handig zou zijn om een cv in elkaar te zetten. Uiteindelijk heb ik dat helemaal niet nodig gehad bij mijn gesprek. Maar ik heb wel de baan gekregen! Jeeejj! Vanaf 3 maart mag ik beginnen!

IMG_1917

Dit was de workout die ik oorspronkelijk op woensdag had moeten doen. Die gaan we morgen maar is proberen!

IMG_1919

Woensdag deed ik een meeloopdag in Utrecht bij de Marnix academie! Ik wil na de middelbare school Pabo gaan doen. En dit is de grootste Pabo van Nederland, maar wel de kleinste hbo omdat er alleen een Pabo zit en er geen andere opleidingen worden gegeven in hetzelfde gebouw. Ik vond het superleuk om mee te lopen en weet vrij zeker dat ik naar deze school toe wil gaan! Onderweg naar huis, hebben we op Utrecht Centraal nog lekker deze pasta gegeten.

Handige foto’s voor school. Links zie je een aantal Franse woorden en rechts waren wat tips voor het mondeling wat we krijgen voor Engels.

IMG_1925

IMG_1939

IMG_1941

Een aantal selfies met veel make-up op mijn hoofd. Donderdag was Marielle jarig maar ik was bij de verjaardag van Mei-Lin want die was vrijdag jarig. Daar werd ik opgemaakt door haar en een andere vriendin. Dit was het resultaat, wat ik natuurlijk uitgebreid op de foto moest zetten. De trui die ik aan heb is van Forever 21.

IMG_1945

Vrijdag deed ik weer is lipstick op, dit is er 1 van Kiko. Ik maakte deze selfie tijdens mijn wekelijkse rondje kranten bezorgen. Met rode neus en wel.

IMG_1946

Zaterdag was het tijd om te shoppen. Dit was de bus die we namen naar het mooie Amsterdam. Mijn aankoopjes zie je nog in een andere blogpost voorbij komen.

En dat was mijn weekje, niet heel veel foto’s deze keer. Vandaag is het natuurlijk valentijnsdag en ga ik nog even wat valentijnscadeautjes in elkaar knutselen. Mijn vader loopt de halve marathon in Schoorl en voor de rest ga ik niet zoveel doen vandaag!

Nog een fijne zondag en tot vanmiddag!

Kus, Ella

 

3 gedachtes over “Spierpijn en selfies Weekly update #12

Geef een reactie

