Wishlist things

Hey leukies,

Ik zat weer is lekker te kijken in online winkels, want dat is gewoon erg leuk om te doen! En toen kwam ik allemaal hele leuke dingen tegen voor de zomer, dus die besloot ik hier even met jullie te delen! Hope you like it:)

Online shoppen is 1 van de slechtste dingen voor mijn portemonnee, maar ik vind het wel altijd superleuk om te doen. Ik hoef niet eens iets te kopen en nog wordt ik er al blij van als ik er naar kijk! Ik ga de artikelen die ik voor mijn wishlist heb gekozen, uitgebreid bespreken zodat ik mezelf er van kan overtuigen dat ik niet alles kan/wil kopen.

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.33.08

Toen ik deze jumpsuit zag op de website van Boohoo, was het meteen liefde op het eerste gezicht (je moet toch wat zonder vriendje, dan wordt je gewoon verliefd op kleding :)De jumpsuit heeft een heleboel favorietjes van mij. De jumpsuit heeft streepjes, korte mouwen, blote schouders, hij is getailleerd en niet te kort. En het belangrijkste, hij is er in mijn maat! Ik ben er vrij zeker van dat ik deze wil gaan bestellen. Als jij ook zo onder de indruk bent van deze jumpsuit, moet je even op de afbeelding klikken en dan kun je hem ook bestellen en zijn we twinnies hahah grapje.

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.32.58

Een ander setje wat ik tegenkwam bij Boohoo was deze Co-ord. Als ik het zo goed schrijf 🙂 Ik vind dit altijd heel leuk bij anderen staan en ben gewoon benieuwd of het wat voor mij is. En aangezien deze ook streepjes heeft, heeft die al een streepje voor 😉 Ook deze kun je bestellen als je wil!

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.38.32

Dan gaan we nu over naar een jurkje en een andere webshop, namelijk modemusthaves! Dit jurkje kwam ik eerst tegen op instagram, en ik vind het echt prachtig. Ik ben sowieso fan van de trend met blote schouders en grijs is ook een mooie kleur! Daarnaast vind ik het erg sexy en kan ik niet wachten om dit jurkje te dragen op een mooie lentedag! Klikken kan ook hier!

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.39.14

Deze rok is misschien wel het meest meisjesachtige kledingstuk wat ik ooit heb gezien! En dat is positief. Ik vind hem prachtig. Dit is echt zo’n item waarin je je net een princes voelt. Ook deze foto kwam ik tegen op instagram, het enige wat mij tegenhoudt om dit item te bestellen is de prijs en wanneer ik het ga dragen! Hij is namelijk nogal prijzig en ik denk ook lastig te combineren zonder over te komen als een barbie. Ik zou het combineren met een leren jasje en gympen, zodat het lekker casual blijft.

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.40.04

Dan even iets heel anders in dit rijtje! Namelijk deze sportlegging, ik wil echt weer beginnen met hardlopen en omdat mijn sportlegging van de H&M een beetje kort wordt, vind ik deze erg leuk als vervangend exemplaar. Heel simpel, maar heel leuk en handig om te combineren. Ik bedoel we willen er toch wel fabulous uitzien als we aan het sporten zijn!

Schermafbeelding 2016-02-17 om 21.32.45

Dan gaan we nu weer verder met niet sportieve dingen! Dit jurkje is van de Pull&Bear! Ik was afgelopen zaterdag in Amsterdam en toen heb ik hem ook gepast, alleen ik twijfelde te veel en heb hem toen niet gekocht. Toch heb ik daar nu spijt van omdat hij in mijn hoofd blijft zitten. Ik vond hem in het echt trouwens leuker dan hoe die er hier uit ziet op de foto! Misschien moet ik hem toch maar gaan bestellen.

En omdat ik nog niet genoeg streepjes had laten zien in deze blogpost, kon dit rokje er ook nog wel even bij! Erg simpel, maar wel erg leuk. Op foto 2 kun je ook nog zien, dat het een lekker stofje is. En misschien wel het leukste aan dit rokje, hij kost maar 10 euro! Je kunt hem hier bestellen.

Het is niet mogelijk om dit allemaal in 1 keer te bestellen want dan zou ik €200,85 kwijt zijn. En dat is nog zonder verzendkosten. Maar omdat ik alles zo leuk vind, komen er vast wel een aantal van deze items in mijn kledingkast terecht.

Welke items vind jij dat ik zou moeten nemen en wat zijn jouw persoonlijke favorieten?

Kus, Ella

7 reacties Voeg uw reactie toe

  1. simonezwaan21 schreef:

    Wauw die roze rok!

    Geliked door 1 persoon

  2. xmodeorakelsx schreef:

    Hoi Ella, wij vinden toch de tutu leuk, met zoals je al zelf aangeeft met een leren jack en wat wij leuk vinden is met Converse of Boots.

    Geliked door 1 persoon

  3. Eva Nummerdor schreef:

    Die tutu vind ik ook heel leuk, ik heb er wel eens een artikel over geschreven haha.

    Geliked door 1 persoon

  4. creabeaatje34 schreef:

    Leuk lijstje ^^

    Geliked door 1 persoon

  5. MY TOUCH OF GOLD schreef:

    Die jumpsuit😍😍

    Geliked door 1 persoon

    1. ellawaterham schreef:

      JAAA die is zo mooi!

      Geliked door 1 persoon

  6. Jessica schreef:

    De roze rok ziet er zo sprookjes achtig uit zo mooi,

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie