Deze week was erg rustig, dinsdag was ik vrij vanwege een studiedag en ik keek seizoen 2 van Gossip girl af! Laten we kijken naar de foto’s!

  
Zondag was het Valentijnsdag, ik maakte cake pops voor wat leuke vriendinnetjes! Het recept kwam van Foodgloss.

 Mijn tante had een taart gewonnen met een winactie op Facebook en daar kregen wij ook wat van mee! Heerlijke red velvet cake! 

Vanwege Valentijnsdag had ik mijn nieuwe rode trui van Abercrombie & Fitch aan! En ik maakte een selfie voor Instagram, dit was 1 van de kanshebbers hahah

 Maandag kookte ik dit gerecht wat heel lekker was! 

Onderweg naar de supermarkt maakte ik dit mooie plaatje.

 Nog meer zon op dinsdagochtend 🙂

  
Dinsdag maakte ik quessedillas! Het briefje schreef ik voor mijn ouders, zodat zij het ook konden maken.


Ik moest erg lachen om deze quote op Instagram 🙂


 Nog meer selfies met de rode trui! 

En mijn schoenen gingen een eigen weg! 

En seizoen 2 van Gossip Girl is af gekeken! Ik heb bizar veel Netflix gekeken deze week, ik was maandag bij aflevering 9 en op woensdag klaar:)


Deze foto stuurde ik naar Julia, voor onze Nederlands presentatie.


 Ik maakte deze 2 outfit foto’s! Allemaal van H&M!

Nog meer zon tijdens mijn rondje kranten lopen!


En dit vond ik wel grappig!

Dit was mijn week!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Gossip girl & herkansingen! Weekly update #13

Geef een reactie

