Deze week ging ik naar het Rijksmuseum, was ik veel thuis en ontdekte ik de faceswap app!


Zondagochtend ging ik naar het Rijksmuseum om te kijken naar de twee tentoonstellingen die daar nu bezig zijn!

 De eerste tentoonstelling heette Catwalk! Hierin werd allerlei mode van vroeger tot nu geshowd en zoals je ziet op de foto hierboven, was het ook echt een Catwalk waar je front row zat!

De andere tentoonstelling ging over een kunstenaar genaamd Breitner! Hij had 13 schilderijen gemaakt van een meisje in kimono! Dit vond ik de mooiste.

 
Dit is een foto van Ymke Stiekema! Hele mooie foto, maar het bijzondere aan de foto is dat de jurk die ze aanheeft erin geplakt is, de jurk was te teer om aan te hebben dus die hebben ze er later in bewerkt.  

Met dit effect op snapchat krijg ik nog blauwere ogen!

 
Ik vond deze interieurpost van fashionista heel mooi, dus ik maakte een screenshot.

Ik werd ook erg blij van mijn achtergrond die ik veranderde naar deze palmbomen op Lanzarote! 

 Aantekeningen op het bord bij aardrijkskunde en geschiedenis. Ik was te lui om het op te schrijven.


Dinsdag maakte ik deze pizza, die ik heel artistiek op de foto zette! Het was erg lekker.   Ik haalde een 6,4 voor mijn herkansing van Frans, waar ik erg blij mee was! 

De zonsondergang op woensdag, very pretty!

 
Donderdag sneeuwde het bij Frans! Dat moest worden vastgelegd terwijl er let it go werd gezongen van Frozen 🙂  7,7 voor mijn Duits boektoets! 🙂 
  
Ik was enthousiast met de Faceswap live app 🙂 heel veel lol in mijn eentje!! 

Ik was erg blij want ik was heel vroeg uit donderdag.    Ook vrijdag was ik vroeg uit! En mijn fiets kreeg een service beurt dus ik moest even mijn framenummer weten.

Dit koekje was erg lekker! Van de Jumbo, geen reclame!

  
Zaterdag zat mijn haar goed dus ik maakte een paar selfies! Ik had ook nieuwe mascara die zijn werk prima deed! 

Dana poseerde even in het zonnetje bij voetbal!

img_2066

 Zo zat ik achter het doel te kijken naar mijn vader, helaas verloor hij met 3-0!

 Mijn tas en handschoenen lagen lekker in het zonnetje en matchte met elkaar!

img_2073-1

 Nog een zonsondergang onderweg naar huis!

img_2075

Bij de laatste weet ik veel haalde we een 6,6!

Later keek ik nog Wie is de mol en samenvattingen van de eredivisie! 

Dat was mijn week! Hopelijk hadden jullie ook een fijne week, deze week heb ik lekker vakantie!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Catwalk & faceswap Weekly update #14

Geef een reactie

