Heyy,

Vandaag heb ik een nieuwe serie op mijn blog! Namelijk de challenges op maandag! Iedere maandag komt er een blogpost online waarin ik een challenge verzin voor mezelf die ik dan de dagen daarna moet uitvoeren! Het is eigenlijk een soort doelen van de maand, alleen dan challenge van de week!

Deze week is de challenge om elke dag een blogpost op mijn blog te laten verschijnen! Omdat ik vakantie heb, kan ik nu niet met het excuus komen dat ik te weinig tijd heb! Als alles verloopt zoals ik wil, komt er deze week dus elke dag een blogpost online, suggesties voor thema’s zijn altijd welkom in de comments!

Als jij nog een challenge voor mij hebt, die ik volgende week moet uitvoeren, laat het weten! De leukste challenge kies ik uit!

De blogposts deze week komen elke dag om 14:00 online!

Kus, Ella

Een gedachte over “Challenge #1

Geef een reactie

