Heyy,

Ik heb weer eens een review voor jullie! Deze keer van een mascara van Max Factor! Ik had laatst namelijk echt een nieuwe mascara nodig en toen heb ik deze mascara gekocht en ook nog een andere mascara van Max Factor waar ook nog een review van online komt. Laten we beginnen!

Dit is wat Max factor belooft over de MasterpieceMax mascara:

A HIGH-IMPACT, VOLUMISING MASCARA CREATES BOLD, SMOOTH, SLEEK LASHES WITH UP TO FOUR TIMES YOUR BARE-LASH VOLUME.

Dus je krijgt veel volume en mooie zwarte wimpers.

IMG_2196

IMG_2202

Zo ziet de mascara eruit, heel simpel en clean met zwarte en gouden details.

IMG_2210

IMG_2212

IMG_2208

Het borsteltje van de mascara heeft plastic korte stekeltjes en is voor de rest niet heel bijzonder. Ik vind dit soort borsteltjes altijd fijn werken.

Dit is mijn oog zonder mascara! Let niet op de rest van mijn gezicht!

Hier ging opeens de zon schijnen, vandaar het andere licht. Maar hier zie je mijn wimpers met mascara en dat geeft een wereld van verschil. De wimpers worden goed gesepareerd door de mascara en de mascara geeft volume en ook lengte. Ik ben erg blij met dit resultaat!

IMG_2233

En dit is full face met de mascara!

Dus conclusie, deze Max Factor MasterpieceMax mascara een goede mascara die je wimpers volume en lengte geeft. Het is een mascara die goed is voor overdag. Als je uitgaat, kun je nog een paar laagje extra aanbrengen voor een dramatischer effect. De mascara geeft geen klontjes en doet zijn werk goed!

Ik hoop dat jullie iets hebben gehad aan deze review! Laat weten of jullie vaker reviews willen van producten of mascara’s en vertel in de comments wat jouw favoriete mascara is!

ps: Mijn vriendinnetje Rochelle is jarig, feliciteer haar in de comments!

Kus, Ella

2 gedachtes over “Max Factor MasterpieceMax mascara

Geef een reactie

