Hallootjes,

Vandaag heb ik een shoplogje voor jullie, met allerlei dingen die ik afgelopen week heb gekocht! Laat even weten of jullie ergens een review van willen zien en dan gaan we nu beginnen met de dingen die ik heb gekocht.

IMG_2262

IMG_2263

Als eerste heb ik afgelopen woensdag dit rokje gekocht bij de Pull&Bear! Het is een simpel skaterrokje die je ook al voorbij hebt zien komen in mijn wishlist! Ik ben er erg blij mee, omdat ik houd van streepjes en ook van dit soort rokjes. Dus dit is het perfecte rokje voor mij!

Het rokje kostte 10 euro.

IMG_2265IMG_2266

Omdat ik de video’s van Mascha altijd kijk, vond ik het erg leuk om een keer nepwimpers uit te proberen en nu zij haar eigen wimpers heeft uitgebracht, leek het mij leuk om die uit te proberen. Laat maar weten of je de wimpers wil zien op mijn ogen.

Deze wimpers kosten 8 euro.

Haarlak omdat ik wel eens mijn haar wil krullen zonder dat het meteen uitzakt. Ook was er een 2+1 gratis actie van deze haarlak!

Deze oorbellen van Modemusthaves kreeg ik binnen nadat ik ze maandag had besteld met heel veel korting! Ze zijn enorm simpel, maar daarom niet minder leuk!

IMG_2287

Ik kreeg ook nog deze ketting binnen, die ik ook bestelde bij Modemusthaves. Omdat ik naar New York ga in juni, wilde ik alvast in de stemming komen!

IMG_2261

En hier zie je de ketting en de oorbellen samen! Het shirt is trouwens van Pull&Bear!

De ketting was 4,95 en de oorbellen ook! Dit was in de sale.

IMG_2276

Ik vertelde er al over in mijn review, maar naast de Masterpiece Max mascara had ik ook nog deze mascara meegenomen met de 1+1 gratis actie!

En dat waren de items die ik deze week binnen heb gekregen! Wat vind jij het leukste item?

Kus, Ella

4 gedachtes over “Shoplogje

Geef een reactie

