Deze week was mijn oma jarig en sliep ik lang uit omdat ik heerlijk genoot van mijn voorjaarsvakantie! Ik heb dan ook helemaal niks aan school gedaan!

Vorige week zondag fietste ik gezellig met pap mee, terwijl hij 15 km hard liep en ik 15 km zacht fietste! πŸ™‚

IMG_2081

Natuurlijk moest ik even een heel oncharmante selfie maken terwijl ik aan het fietsen was.

IMG_2084

Aan het eind van de middag kwamen mijn opa en oma langs om Ajax te kijken en om bij ons te komen eten. Ik maakte deze quiche met broccoli en cashewnoten en die was erg lekker!

IMG_2086

Op maandag was het manic monday bij Modemusthaves dus ik maakte dit screenshot voor de tijden.

IMG_2091

Maandagochtend lag dit lieve briefje voor mij beneden.

IMG_2092

En maandag was mijn oma jarig! Op de 29e februari werd ze officieel 18!

IMG_2094

Heel flauw, maar ik kon er hard om lachen.

IMG_2095

De bevestiging van mijn bestelling!

Dinsdag haalde ik deze foto’s van mijn camera. Die maakte ik op de verjaardag van mijn oma.

IMG_2125

Mijn nichtje was weer lekker aan het heen en weer huppelen.

IMG_2149

Dinsdag at ik pizza, met 4 kazen!

IMG_2153

Omdat ik voor mijn oma een boekje maakte met allerlei oude foto’s kwam ik deze foto tegen op onze computer. Een verre throwback met mijn lieve zusje. (voor de duidelijkheid ik ben de achterste:)

IMG_2189

Woensdag was ik heel even op schiphol, omdat we daar de trein pakte richting Leiden. Shoppen in Leiden was leuk, maar er waren niet heel veel winkels.

IMG_2216

Donderdag was mijn lieve vriendinnetje Rochelle jarig , ik stuurde om 12 uur precies deze snap om haar te feliciteren. Heel charmant dit.

IMG_2240

Donderdagmiddag keek ik Frozen voor de zoveelste keer! Die film blijft heel leuk.

IMG_2245

Deze schoenen wil ik hebben!

Vrijdag at ik dit heerlijke broodje als lunch. Ik ging met mijn ouders en oma lunchen in Amsterdam!

IMG_2248

Nog een mooie foto van de app faceswap.

IMG_2255

Het restaurantje waar we lunchten heette Pompa, zeker een aanrader!

IMG_2256

Het restaurant had verschillende verdiepingen en wij zaten wat hoger. Achter mij stonden deze kaarsen die heel veel kaarsvet lieten vallen, ik vond het er bijzonder uitzien.

IMG_2257

Ik screenshotte dit, omdat ik naar New York ga!

IMG_2258

De checklist: kan iedereen bowlen op zondag of niet.

IMG_2259

Iedereen kon, dus stuurde ik deze foto van de bevestiging.

IMG_2289

Zaterdag moest ik volleyballen.

IMG_2291

Ik wil dat rokje!

3 gedachtes over “Oma 18 jaar Weekly update #15

Geef een reactie

