Het is weer tijd voor een nieuwe challenge! Eerst laat ik zien hoe ik het er vorige week vanaf heb gebracht met de verschillende haarstijlen en daarna introduceer ik de challenge van deze week!

De challenge van vorige week was dat ik mijn haar elke dag anders moest dragen. En dat is op zich wel aardig gelukt. Kijk mee naar de foto’s, je kon het ook al een beetje terug zien in mijn Weekly update.

IMG_2294

Maandag ging ik voor een half up do. Ik deed de bovenste helft van mijn haar in een staartje en de rest los.

IMG_2311

Dinsdag ging ik voor de staart! Want die mocht 1 keer deze week en het leek mij wel handig als ik hem in had met volleybaltraining.

IMG_2313

Woensdag ging ik voor een knotje! Lekker hoog op mijn hoofd zodat ik geen last had van mijn natte haar.

IMG_2329

Donderdag voor dit losse haar, wat wel een beetje statisch was door het weer en het borstelen.

Op vrijdag ging ik voor de lage knot, lekker rommelig maar hij zit erg lekker.

IMG_2344

Op zaterdag was het tijd voor de vissengraat vlecht. Hier zat hij nog aardig netjes, maar in de loop van de dag is hij wel wat uitgezakt.

IMG_2357

En op zondag waste ik mijn haar en moest het drogen dus had ik het weer los, maar het viel wel anders dan op donderdag 🙂

Dus ik kan wel zeggen dat deze challenge aardig goed gelukt is. Ik heb niet veel speciaals gedaan met mijn haar maar wel meer dan ik normaal zou doen.

De challenge voor deze week is om elke dag lipstick te dragen en dan ook elke dag een andere kleur. Dit wordt een uitdaging want ik vind lipstick wel leuk maar niet voor elke dag. Maar het is een challenge dus ik ga zo goed mogelijk proberen om die uit te voeren.

Kus, Ella

6 gedachtes over “Challenge #3

Geef een reactie

