Sorry dat deze weekly update pas vandaag online komt, maar daardoor komen er vandaag twee blogposts online in plaats van 1! Deze week reisde ik naar Alkmaar en maakte ik belachelijk veel selfies. Let’s start!

IMG_2300

Ik begon de week met deze heerlijk enthousiaste selfie op maandag! Trui is van Lefties en ketting van Hema.

IMG_2302

Ik stuurde en screenshot van de aankomende wedstrijden die moet spelen voor volleybal naar onze groepsapp omdat een jongen voor de eerste keer wilde gaan meespelen.

IMG_2303

In de tussenuren op maandag gaat het er altijd erg gezond aan toe! Kitkat is erg lekker.

Deze twee selfies maakte ik in de bus op weg naar Inholland in Alkmaar. Ik vond dat het zonlicht zo leuk meedeed als filter.  Hier ga ik een aantal lessen volgen over de leukste vakken ever…not. Voor mijn toekomstige opleiding moet ik een toelatingstoets doen over Natuur&Techniek en met deze cursus gaat het lukken om die toelatingstoets te halen, hoop ik.

De reis naar Alkmaar was wel een avontuurtje, ik moest namelijk drie keer overstappen. Maar het is allemaal gelukt en in de bus op weg naar de school waar ik heen moest, had ik een leuk privé ritje.

IMG_2310

Weer heel enthousiast, alleen nu op dinsdag. Het blouseje is van Zara!

IMG_2313

Op woensdag ging ik voor een knotje, Bomberjack is van Stradivarius, shirt daaronder van Mango.

IMG_2321

Faceswap met Jaimy, prachtig haha

IMG_2322

En Leonardo paste iets te goed op mijn gezicht. Beetje eng dit.

IMG_2328

Op donderdag wilde mijn haar weer is zitten. Shirt van Stradivarius.

IMG_2331

Dit was dus mijn route naar Alkmaar!

IMG_2332

Om dit plaatje moest ik enorm hard lachen:)

IMG_2333

Vrijdag was het tijd voor een lage knot en geen make-up. Ook had ik mijn favoriete trui van Abercrombie&Fitch aan.

IMG_2338

Vrijdagmiddag had ik zin in Grease muziek, heerlijk om op los te gaan.

IMG_2340

Ik maakte ook nog een smoothie. Waar banaan, appel, peer, druiven en sinaasappels in zaten. Hij was erg lekker alleen met iets te veel banaan.

IMG_2341

Het was 22:22 op 11 maart.

IMG_2347

Zaterdag was het tijd voor vlechtwerk en plukjes die voor je gezicht hangen.

IMG_2355

Ik vond deze haarstyle heel tof. Wil ik wel eens uitproberen.

IMG_2358

Dit is mijn zusje die poseert voor een foto op snapchat omdat ze gaat slapen. Ik denk dat ze er heel blij van wordt als ze ziet dat ik hem ook even deel op mijn blog:)

Dit was mijn week! Tot vanmiddag bij de challenge van deze week!

Kus, Ella

3 gedachtes over “Heel veel selfies Weekly update #16

Geef een reactie

